    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: po pijaku
    Date: Fri, 20 May 2022 20:39:32 +0200

    W dniu 20.05.2022 o 17:28, J.F pisze:

    > W kwestii sprawiedliwosci
    >
    > https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2022-05-20/zona-
    ryszarda-kalisza-skazana-byla-oskarzona-o-jazde-po-p
    ijanemu/?ref=aside_najnowsze

    > "sąd uznał Dominikę K. za winną prowadzenia w 2019 roku samochodu po
    > pijanemu i narażenia syna na niebezpieczeństwo. Wymierzył jej łączną
    > karę 1 roku i 8 miesięcy ograniczenia wolności polegającej na
    > wykonywaniu nieodpłatnej, kontrolowanej pracy na cele społeczne w
    > wymiarze 20 godzin w stosunku miesięcznym
    > oraz zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych przez 6 lat,
    > K. musi również wpłacić 15 tysięcy złotych na rzecz funduszu pomocy
    > pokrzywdzonym oraz pomocy postpenitencjarnej. "
    >
    > Swoja droga - proces prawie 3 lata ... Covid czy dobry adwokat?
> [...]

    Hehe, no tak, 2,5 to trochę jest. Ale czy to nie było na stacji benzynowej?

    "- Zdaniem sądu czyn oskarżonej ma bardzo wysoki stopień społecznej
    szkodliwości. Zachowanie było niebezpieczne dla innych użytkowników
    ruchu, a przede wszystkim dla jej 3-letniego dziecka - dodała sędzia
    sądu rejonowego."

    Ale, że ... nie było innych użytkowników czy że oni mniej ważni są od
    dziecka? K.. jakieś znowu mentalne pojebań...wo.

    "Sędzia zauważyła, że mimo stanu nietrzeźwości, czyli 2,5 promila
    Dominika K. nie tylko zdecydowała się na kierowanie samochodem, ale i
    odebrała swoje dziecko z przedszkola"

    Wyjaśniam sądowi, że na tym polega stan upojenia alkoholowego, że ma się
    inne postrzeganie świata, mniej oporów. Wszystko co pijakowi można
    zarzucać to to, że się do takiego stanu doprowadził a nie zabezpieczył
    przed swoimi wybrykami.

    "Swoją apelacją od wyroku zapowiedziała już Prokuratura Okręgowa w
    Warszawie. - W ocenie prokuratury ten wyrok nie spełnia celów
    zapobiegawczych i wychowawczych, które powinien osiągnąć w stosunku do
    oskarżonej, jak również w zakresie do potrzeb co do kształtowania
    świadomości prawnej społeczeństwa - powiedziała prokurator Renata
    Śpiewak z Prokuratury Okręgowej w Warszawie.

    No nie, bo jak niby miałoby społeczeństwo uzyskać większą świadomość
    prawną z całej sprawy słysząc tylko, że dowalili karę. Przecież nie
    zacznie prawa studiować z tej okazji.

    No ale wyrok podobny dostała co Kozidrak. 6 lat zakazu. Jak już pisałem
    ... taki wyrok nie ma właściwie żadnego sensu. Kobieta przez ten czas
    będzie wykluczona społecznie, oduczy się jeździć i potem 6 lat starsza
    wsiądzie zagrażając wszystkim. No i podatków nie będzie z jeżdżenia
    pociągiem :-) Też pewnie z perspektywy sprawy był to jednorazowy wybryk
    a nie regularne zachowanie, które wymagałoby trwałego wykluczenia.

    Pytanie jakie są wyroki za +69 :-)