-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: MarcinJM <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: po dieslu teraz gaz ...
Date: Wed, 21 Dec 2011 06:54:59 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 45
Message-ID: <jcrsbk$26q$1@inews.gazeta.pl>
References: <jcik1d$s3q$1@news.task.gda.pl> <jcio5f$efn$1@inews.gazeta.pl>
<1...@m...org> <jcitgf$np$1@inews.gazeta.pl>
<1vwrqtghen60y$.dlg@myjk.org> <jck4d9$sn0$1@inews.gazeta.pl>
<4eed96fc$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<7164o4hgplo4$.18705r9fzfr1y.dlg@40tude.net>
<c1.01.3T78wK$0hr@mike.oldfield.org.pl>
<g1q5v55296bx.1c2qumr19ck9k$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: eic184.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1324446900 2266 83.21.118.184 (21 Dec 2011 05:55:00 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Dec 2011 05:55:00 +0000 (UTC)
X-User: marcinjm1
In-Reply-To: <g1q5v55296bx.1c2qumr19ck9k$.dlg@40tude.net>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2421636
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-12-20 21:09, Tomasz Pyra pisze:
> On Tue, 20 Dec 2011 20:54:56 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
>
>> Dnia Tue, 20 Dec 2011 20:34:37 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>>
>>> Ale taka prawda...
>>>
>>> Klient przychodzi z wizją że za 3000zł dostanie instalacje LPG taką żeby mu
>>> mało gazu szło.
>>
>> A tymczasem II generacja na Bingo_M daje radę, wystarczy tylko użyć mózgu
>> :D
>
> Z instalacją opartą o mikset chyba tak na prawdę nie da się tego zrobić do
> końca dobrze, a przynajmniej nie tak dobrze jak wtrysk benzyny.
>
> Po prostu reduktor i mikser nie mają szans tak dobrze trzymać parametrów i
> tak szybko reagować jak listwa wtryskowa czy nawet gaźnik.
>
> Bo tam zawsze termodynamika rozprężającego się gazu wpływa jakoś na
> wydajność dostarczania gazu, chociaż oczywście są jakieś tam lepsze z
> całkiem niezłą stabilnością, zwłaszcza jak samochód niezbyt mocny.
>
> No ale tak naprawdę to daje się dobrze kompensować dopiero w instalacjach z
> wtryskiem gazu - wtedy AFR w całym zakresie obrotów i obciążeń może być
> prawidłowy.
Nie do konca. Przerabialem kilka aut z mikserem bo "nie szly".
Wywalem mikser i w to miejsce wstawialem do dolotu zwylka rurke-kolanko.
Auta dostawaly drugie zycie, do tego stopnia, ze zaprzyjazniony gazownik
marudzil "szkoda, ze ja tak nie moge robic".
Najwiekszym wyzwaniem byl silnik 2.2 subaru legacy. Otoz wlot do bypassa
od wolnych obrotow byl sporo oddalony od przepustnicy i gaz podany
bezposrednio na przepustnice po puszczeniu pedalu gazu musial gwaltownie
zmienic kierunek. Objawialo sie to poteznymi strzalami. Dopiero
przerobka kolektora i przeniesienie wlotu do bypassa o okolice
przepustnicy rozwiazalo problem definitywnie.
Trooper z taka modyfikacja przez 150kkm ani razu nie strzelil, spala ok
13-14 ltr/100km. Swiece i kable z przebiegiem nieznanym, ale grubo
powyzej 200kkm (ja nigdy nie wymienialem).
--
Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.11 08:19 PM
- 21.12.11 10:55 PM
- 21.12.11 12:41 J.F
- 21.12.11 13:44 PM
- 21.12.11 17:54 Cezary Daniluk
- 21.12.11 21:04 nazgul
- 21.12.11 21:09 nazgul
- 21.12.11 21:34 Cavallino
- 21.12.11 21:36 Cavallino
- 21.12.11 21:39 Cavallino
- 21.12.11 21:48 Cavallino
- 21.12.11 22:21 Tomasz Pyra
- 21.12.11 22:30 nazgul
- 21.12.11 22:50 Tomasz Pyra
- 21.12.11 22:57 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz