eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypo dieslu teraz gaz ...Re: po dieslu teraz gaz ...
  • Data: 2011-12-20 20:23:49
    Temat: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 20 Dec 2011 07:34:18 +0100, J.F. wrote:

    > Dnia Tue, 20 Dec 2011 07:25:20 +0100, Cavallino napisał(a):
    >>>> A w to, że automagicznie przestała padać po znalezieniu tej nadpadniętej
    >>>> cewki i wymianie na sprawną też wątpisz?
    >>>
    >>> A co znaczy "padala" ?
    >>
    >> Centralka?
    >> A cholera wie, po prostu przestawała działać i już , PONOĆ coś tam się w
    >> niej paliło (dwa razy tak się stało).
    >> Jeśli chodzi o cewkę, to na komputerze gazownika było widać podczas pracy
    >> silnika, co kilka sekund, nienormalny "pik" na wykresie (pewnie dotyczył
    >> pracy wtryskiwaczy), co IMO zapewne oznaczało, że komp samochodu zakonotował
    >> niepełne spalenie mieszanki w którymś momencie i dysponował dłuższe,
    >> awaryjne otwarcie któregoś wtrysku (wtrysków).
    >
    > Tylko ze od tego centralka nie powinna sie na stale psuc.
    > Chyba ze to jakas druciarska centralka :)
    >
    >
    >> Po wymianie metodą prób i błędów jednej cewki na Beru, piki zniknęły a i
    >> centralka gazu przestała się psuć, przez następne pół roku nie zanotowałem
    >> żadnych problemów z gazem.
    >
    > predzej uwierze ze ta uszkodzona cewka iskrzyla po okolicy i uszkadzala
    > inna delikatna elektronike. Bo pan gazownik za blisko kabelki poprowadzil ?

    Wtopić można na sto różnych sposobów.
    A taka prawda że jak robi to jakiś paprak, to potem dzieją się cuda.
    Większość "fachur" zapewne nie bardzo ogarnia co tam się w samochodzie
    dzieje, a żeby podłączyć gaz trzeba m.in. zmodyfikować wiązkę elektyczną.

    Widziałem już takie auta - wystarczyło że jakieś przewody biegnące we
    wiązce elektrycznej, które oryginalnie były skręcane, po modach zostały
    puszczone proste. Przesłuchy między wysokprądowymi parami, a niskoprądowymi
    sygnałami z czujników które idą przewodami w jednym peszlu i potem się
    dzieją różne cuda z powodu zakłóceń.

    Instalacja LPG ma też instalacje modyfikującą kąt wyprzedzenia zapłonu i tu
    też zagadka czy centralka LPG zasila cewkę zboczami o takim samym czasie
    narastania co oryginalne ECU... A potencjalnie może to mieć wpływ na
    trwałość elementów układu WN.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: