-
Data: 2011-12-20 20:23:49
Temat: Re: po dieslu teraz gaz ...
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Tue, 20 Dec 2011 07:34:18 +0100, J.F. wrote:
> Dnia Tue, 20 Dec 2011 07:25:20 +0100, Cavallino napisał(a):
>>>> A w to, że automagicznie przestała padać po znalezieniu tej nadpadniętej
>>>> cewki i wymianie na sprawną też wątpisz?
>>>
>>> A co znaczy "padala" ?
>>
>> Centralka?
>> A cholera wie, po prostu przestawała działać i już , PONOĆ coś tam się w
>> niej paliło (dwa razy tak się stało).
>> Jeśli chodzi o cewkę, to na komputerze gazownika było widać podczas pracy
>> silnika, co kilka sekund, nienormalny "pik" na wykresie (pewnie dotyczył
>> pracy wtryskiwaczy), co IMO zapewne oznaczało, że komp samochodu zakonotował
>> niepełne spalenie mieszanki w którymś momencie i dysponował dłuższe,
>> awaryjne otwarcie któregoś wtrysku (wtrysków).
>
> Tylko ze od tego centralka nie powinna sie na stale psuc.
> Chyba ze to jakas druciarska centralka :)
>
>
>> Po wymianie metodą prób i błędów jednej cewki na Beru, piki zniknęły a i
>> centralka gazu przestała się psuć, przez następne pół roku nie zanotowałem
>> żadnych problemów z gazem.
>
> predzej uwierze ze ta uszkodzona cewka iskrzyla po okolicy i uszkadzala
> inna delikatna elektronike. Bo pan gazownik za blisko kabelki poprowadzil ?
Wtopić można na sto różnych sposobów.
A taka prawda że jak robi to jakiś paprak, to potem dzieją się cuda.
Większość "fachur" zapewne nie bardzo ogarnia co tam się w samochodzie
dzieje, a żeby podłączyć gaz trzeba m.in. zmodyfikować wiązkę elektyczną.
Widziałem już takie auta - wystarczyło że jakieś przewody biegnące we
wiązce elektrycznej, które oryginalnie były skręcane, po modach zostały
puszczone proste. Przesłuchy między wysokprądowymi parami, a niskoprądowymi
sygnałami z czujników które idą przewodami w jednym peszlu i potem się
dzieją różne cuda z powodu zakłóceń.
Instalacja LPG ma też instalacje modyfikującą kąt wyprzedzenia zapłonu i tu
też zagadka czy centralka LPG zasila cewkę zboczami o takim samym czasie
narastania co oryginalne ECU... A potencjalnie może to mieć wpływ na
trwałość elementów układu WN.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.12.11 20:34 Tomasz Pyra
- 20.12.11 20:54 Tomasz Pyra
- 20.12.11 20:54 Adam Płaszczyca
- 20.12.11 21:01 Shrek
- 20.12.11 21:01 MadMan
- 20.12.11 21:09 Tomasz Pyra
- 20.12.11 21:11 Adam Płaszczyca
- 20.12.11 21:12 Adam Płaszczyca
- 20.12.11 21:19 Shrek
- 20.12.11 21:17 Adam Płaszczyca
- 20.12.11 21:34 nazgul
- 20.12.11 21:36 Tomasz Pyra
- 20.12.11 21:50 Tomasz Pyra
- 20.12.11 21:50 Adam Płaszczyca
- 20.12.11 22:09 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=