  • 1. Data: 2011-07-04 13:06:38
    Temat: pms-owe wydanie Top Gear
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Drugi odcinek 17 serii TG jest bardzo pms-owy. Kłótna Jamesa May z Jezzą
    jak żywo przypomina wiele rozmów z pms.
    :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 2. Data: 2011-07-04 16:28:35
    Temat: Re: pms-owe wydanie Top Gear
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-07-2011 13:06, Waldek Godel pisze:

    > Drugi odcinek 17 serii TG jest bardzo pms-owy. Kłótna Jamesa May z Jezzą
    > jak żywo przypomina wiele rozmów z pms.

    Szkoda, że wygląda to tak jakby w I odcinku wykorzystali 3/4 budżetu
    całego sezonu...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-07-04 16:48:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-07-04 16:28, DoQ pisze:

    > Szkoda, że wygląda to tak jakby w I odcinku wykorzystali 3/4 budżetu
    > całego sezonu...

    To zawsze tak wyglada. To jest nic w porownaniu do poprzednich sezonow,
    gdzie co chwile byly jakies wycieczki po calym swiecie. Nie wiem jaki
    oni maja budzet, ale musza miec NAPRAWDE duzo kasy.

  • 4. Data: 2011-07-04 16:55:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-07-2011 16:48, neoniusz pisze:

    > To zawsze tak wyglada. To jest nic w porownaniu do poprzednich sezonow,
    > gdzie co chwile byly jakies wycieczki po calym swiecie. Nie wiem jaki
    > oni maja budzet, ale musza miec NAPRAWDE duzo kasy.

    Szczerze mówiąc znudził mnie II odcinek - zasnąłem gdzieś w Monako.

    Pozdrawiam
    Paweł