  • 11. Data: 2015-11-22 00:20:14
    Temat: Re: płytki drukowane
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 21.11.2015 o 21:51, platformowe głupki pisze:
    > P.S. co to jest cynowanie HAL?

    I ty się bierzesz za zamawianie płytek?

    Jakub Rakus

  • 12. Data: 2015-11-22 00:33:16
    Od: b...@g...com

    użytkownik platformowe głupki napisał:
    > jednak nieco za drogo, płytka 12x7 50 pln, albo 30 przy 10
    > za drogo... P.S. co to jest cynowanie HAL? czy oznacza ono zalepienie
    > otworów w płytce?

    Niestety tak, każdy kto zamawia płytki, musi mieć
    odsysacz. Na szczęście dzisiaj są elektryczne.
    http://www.advancetechonline.in/images/svs-500.jpg

    Kupisz, i możesz zamawiać płytki:)

    Są też tańsze modele na allegro po 30zł.

  • 13. Data: 2015-11-23 23:42:27
    Od: "Antek" <W...@D...Amen>

    ja wiem, to europa, z dupy strzelająca...

    To już nie Europa ale katotaliban. A czy "z dupy strzelający" to zależy od
    księdza dobrodzieja.