  • 1. Data: 2009-03-23 09:27:26
    Temat: plus - czasoumilacz - oplata za sms na 333
    Od: g...@g...com

    Witam,
    Male pytanie: czy oplata 2,50zl za aktywowanie utworu (przez nr 333)
    jest pobierana z pakietu zlotowek (w abo), czy jest do dodatkowa
    oplata dodawana do fry?
    Mam troche utworow do zaladownia i duzy niewykorzystany pakiet
    zlotowek, wiec jesli pobieraja z pakietu to biore sie za upload:]

  • 2. Data: 2009-03-23 20:42:42
    Temat: Re: plus - czasoumilacz - oplata za sms na 333
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Uzytkownik <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > Mam troche utworow do zaladownia i duzy niewykorzystany pakiet
    > zlotowek, wiec jesli pobieraja z pakietu to biore sie za upload:]

    Nie wiem o jakiej taryfie mowa - o ile dobrze wiem, to taryfy w Plus nie
    licza sie na pakiety zlotówek tylko na pakiety minut, tj. np w Kubali - 75
    oznacza co prawda 75 PLN do zaplaty, ale i odpowiednio przyslugujaca ilosc
    minut/smsów itd. Sms specjalny, tak, jak i rozmowa z BOK sa wiec dodatkowo
    platne.
    pozdr
    sil

  • 3. Data: 2009-03-24 08:38:30
    Od: g...@g...com

    On 23 Mar, 21:42, "silesiac" <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    > minut/smsów itd. Sms specjalny, tak, jak i rozmowa z BOK sa wiec dodatkowo

    Nie napisalem, ze jest to jakas taryfa biznesowa. Mam pakiet zlotowek
    na dowolne wykorzystanie (ale nie wiem, czy wlacznie z tymi smsami pod
    333). Jak wysylam jakies smsy konkursowe typu 2zl+vat to tez place za
    nie z pakietu, a nie dodatkowo.

  • 4. Data: 2009-03-24 11:17:35
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Uzytkownik <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
> [...]

    > minut/smsów itd. Sms specjalny, tak, jak i rozmowa z BOK sa wiec dodatkowo

    Nie napisalem, ze jest to jakas taryfa biznesowa.

    Szczerze mówiac - zainteresowalo mnie to - jaka wobec tego masz taryfe?

    Skoro tak, to pewnie poleci z pakietu.
    pozdr. sil

  • 5. Data: 2009-03-24 11:45:13
    Od: g...@g...com

    On 24 Mar, 12:17, "silesiac" <s...@w...pl> wrote:

    > Szczerze mówiac - zainteresowalo mnie to - jaka wobec tego masz taryfe?

    sam nie wiedzialem, ale sprawdzilem - "elastyczna".