  • Data: 2011-12-29 13:15:47
    Temat: Re: plazma kontra lcd
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale tu mowa o 1024x768 a nie fullHD. Swoją drogą - plazma fullHD nie
    > zmieścilaby się w moim pokoju ;P

    O 1024x768 mówisz ty i Zenek. To on stwierdził wcześniej, że tańsze
    plazmy mają 1024x768. Ja natomiast stwierdziłem, że lcdki porównywalne
    cenowo z plazmami mają znacznie gorszy obraz - skutecznie zniechęcający
    do przesiadki z CRT na nową technologię. A podawałem wyraźnie, że chodzi
    mi o klasę cenową 2-3 kpln i 42 cale - w czasie gdy podejmowałem decyzję
    czyli 2009 rok. Według mnie to w miarę tani segment, ale nie wiem co to
    jest tanie według Zenka. No i ciężko będzie Zenkowi przekonać mnie, że
    mój telewizor ma 1024x768.

    --
    pozdrawiam
    MD