  • 1. Data: 2014-01-17 18:43:38
    Temat: play 24
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    "Play przygotował odświeżoną wersję usługi Play24 dla swoich klientów. W
    porównaniu do poprzedniej wersji jest kilka dość istotnych zmian, a
    także zmieniony interfejs, który powinien przypaść do gustu użytkownikom."

    ciekawe, czy dalej sie to bedzie tak mulic jak wczesniej...

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 2. Data: 2014-01-17 21:20:18
    Temat: Re: play 24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-17 18:43, mr misio pisze:
> [...]
    > także zmieniony interfejs, który powinien przypaść do gustu użytkownikom."
    >
    > ciekawe, czy dalej sie to bedzie tak mulic jak wczesniej...

    Mulić się? Cóż, najwyraźniej nie masz porównania do konkurencji :P

  • 3. Data: 2014-01-17 22:01:56
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Mulić się? Cóż, najwyraźniej nie masz porównania do konkurencji :P

    Zapomnialem, ze mialem kiedys Orange - ale tam nie uzywalem nic przez
    Web ... bo si enie dalo...

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 4. Data: 2014-01-17 22:41:36
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 17.01.2014, o godzinie 22.01.56, na pl.misc.telefonia.gsm, mr misio
    napisał(a):

    > Zapomnialem, ze mialem kiedys Orange - ale tam nie uzywalem nic przez
    > Web ... bo si enie dalo...

    Przeszedłem z Tak-Taka, który kilka razy w miesiącu potrafił padać na amen,
    chodził wolno jak cholera, a zgłoszenia były w uprzejmy sposób załatwiane
    po czym nic się nie zmieniało. Play24 chodzi wręcz idealnie przy gównie
    jakim była obsługa T-T.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 5. Data: 2014-01-17 23:38:28
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 17 Jan 2014 18:43:38 +0100, mr misio
    <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >także zmieniony interfejs, który powinien przypaść do gustu użytkownikom."
    >
    >ciekawe, czy dalej sie to bedzie tak mulic jak wczesniej...

    mulić? chyba żartujesz, stara wersja play24 to najlepszy system do
    zarządzania online ze wszystkich opów w pl, wszystko przejrzyste,
    szybkie, ta nowa wersja to jakaś choinka, miałem okazję chwilę
    przetestować to mogę powiedzieć że to dopiero jest muł, z najlepszego
    systemu online zrobili jakieś dziadostwo, coś na wzór nowego mbanku.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-01-17 23:42:38
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik dizel napisał:

> [...]
    > przetestować to mogę powiedzieć że to dopiero jest muł, z najlepszego
    > systemu online zrobili jakieś dziadostwo, coś na wzór nowego mbanku.

    to moze beda acziwki za doladowanka ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 7. Data: 2014-01-18 02:05:09
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Użytkownik dizel napisał:
> [...]

    Weszłam do konta na Play24 i nic nowego, rewelacyjnego nie ujrzałam.
    Wszystko po staremu!

    --
    animka

  • 8. Data: 2014-01-18 12:21:26
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-01-18 02:05, animka pisze:

    > Weszłam do konta na Play24 i nic nowego, rewelacyjnego nie ujrzałam.
    > Wszystko po staremu!

    bo to tylko dla klientów VIP jest!

  • 9. Data: 2014-01-18 19:47:24
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-18 12:21, KiloSierra pisze:

    > bo to tylko dla klientów VIP jest!

    Czyli firmy widzą zupełnie inaczej zrobioną stronę. Tylko oni to widzą.
    Chyba się popłaczę ;-)

    To niesprawiedliwe. Dlaczego firmy mają takie przywileje?

    darmowy internet w LTE do końca roku 2014 nielimitowany
    pakiet internet5 GB
    minuty/SMS-y/MMS-y do sieci PLAY nielimitowane
    minuty na stacjonarne nielimitowane
    minuty/SMS-y/MMS-y do wszystkich sieci nielimitowane
    minut na połączenia międzynarodowe do UE100
    odbieranie połączeń w roamingu w UE nielimitowane
    czas trwania umowy15 m-cy

    --
    animka

  • 10. Data: 2014-01-19 09:07:17
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Czyli firmy widzą zupełnie inaczej zrobioną stronę. Tylko oni to widzą.
    > Chyba się popłaczę ;-)
    ja mam "na firmę" i widzę "po staremu"
    > To niesprawiedliwe. Dlaczego firmy mają takie przywileje?
    >
    > darmowy
    (...)

    myślę ze to nie są przywileje. to dobrze skalkulowana oferta, na której
    Play zarobi. Kiedyś ta firma była bardziej elastyczna, mimo to do
    dzisiaj, to co widać na stronie www to oferta dla mało operatywnych
    istot. ja nie jestem żadnym rekinem rynku, mam tylko 3
    telefony(300min+PiS), ale za to rachunek za wszystkie to 46zł. Jest tam
    gdzieś na www taka taryfa?
    ToMasz