  • Data: 2012-08-05 13:43:16
    Temat: Re: płatne autostrady... A1 do gdańska
    Od: spider <"spajder78[wytni]"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten, co niedawno pokazywali w TV, jak to pasażerowie sobie po głowach
    > chodzą?

    Nie oglądaj TV i wsiadaj na zachodnim ;)
    Nie wiem jak teraz, ale za czasów jak ten pociąg był zwykłym kiblem
    (skład EN 57 jakich wiele na osobówkach) wybraliśmy się ze znajomymi na
    weekend, to co najbardziej zapamiętałem to niepowtarzalny klimat w
    pociągu :) ale młody jeszcze wtedy byłem ;)
    pozdrawiam
    --
    spider