  • 41. Data: 2013-05-21 17:38:54
    Temat: Re: platformowe nowości
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    news:knbere$o6b$1@news.task.gda.pl...

    > jeżeli system zmienia światło wg jakiegoś algorytmu liczącego ruch i
    > zajętość pasów przed skrzyżowaniami to nie da sie zamontować bo niewiadomo
    > za ile system zmieni światło.

    Na 99% liczy, jakiej długości ma być _następne_ światło, a nie obecnie
    wyświetlane. Więc licznik może być, tak jak w innych miejscach na świecie z
    inteligentnymi systemami.

    --
    Axel

  • 42. Data: 2013-05-21 18:05:58
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.05.2013 12:27, identyfikator: 20040501 pisze:
    > http://e-serwis.org/smietnik/licznik_2.JPG
    >
    > nie wiem czy na tym zdjęciu będzie widać, ale PO chłopaki zainstalowali
    > nam na skrzyżowaniu licznik czasu, który pokazuje ile czasu pozostało do
    > zapalenia zielonego światła, fajowa sprawa.
    >
    > to zupełna nowość, czy Ktoś już gdzieś ma coś takiego?

    Od kilku lat w Toruniu i Płocku.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 43. Data: 2013-05-21 18:20:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Axel wrote:
> [...]
    >
    > Na 99% liczy, jakiej długości ma być _następne_ światło, a nie obecnie
    > wyświetlane. Więc licznik może być, tak jak w innych miejscach na

    a skąd wiesz że tak działa?

  • 46. Data: 2013-05-27 11:44:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No nie wiem czy takie proste. Burmistrz u mnie w miejscowości
    > oszacował koszt
    > instalacji na jednym skrzyżowaniu na 80tys zł.

    Instalacji czego?
    I dodatkowo: czy, jak rozumiem wysokie koszty, to problem liczników czy
    złego zarządzania przez burmistrza?

    > Trzeba, gwoli ścisłości dodać, że SM na w/w skrzyżowaniu ma kamery i
    > niezłą kasę robią ;)

    A co ma jedno do drugiego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 44. Data: 2013-05-27 11:44:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Taki licznik to jeden z bardziej kretyńskich wynalazków

    Ale mozesz podac jakies argumenty na poparcie tej tezy?
    Bo wydaje się, że takie liczniki mają tylko zalety. Jedyna wada to byc moze
    cena, ale to powinien byc jakiś pomijalny koszt przy budowie skrzyzowania.
    Jakie widzisz wady tego rozwiazania?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 45. Data: 2013-05-27 11:44:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Kolejny raz PeŁo strzela sobie w stopę, a właściwie Rostowskiemu, bo
    > taki wynalazek radykalnie zmniejsza liczbę przejazdów na świetle
    > ciemnozielonym a tym samym wpływy do budżetu.

    ROTFL
    Jak sie poluje na kierowców, to władza zła.
    Jak wprowadza sie rozwiazanie które spowoduje zmniejszenie ilości mandatow
    to tez władza zła?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 47. Data: 2013-05-27 11:44:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Dobrze się czujesz? Bo nie sprawiasz takiego wrażenia. Czy chciałbyś
    > porozmawiać o swoim złym samopoczuciu na kozetce?

    Rozumiem, ze kazdą teze z która sie nie zgadzasz bedziesz podsumowywał
    uwagą o kozetce sugerując tym samym, że twój rozmówca potrzebuje pomocy
    specjalisty?
    Nie uważasz, ze to nie tylko uniemożliwi dyskusje a do tego jest zwyczajnie
    niegrzeczne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?