  • 31. Data: 2013-05-20 01:48:01
    Temat: Re: platformowe nowości
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 00:39:39 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:

    > Masz jakąś polityczną obsesję? Czy chciałbyś o tym porozmawiać na kozetce?
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Nikt z tobą nie będzie chciał porozmawiać na kozetce. Ostatni co go namówiłeś pisał
    że potem strasznie go dupa bolała.

  • 32. Data: 2013-05-20 07:41:00
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    > Napewno jest tego sporo we Wrocławiu - genialne w swojej prostocie
    > rozwiazanie.

    No nie wiem czy takie proste. Burmistrz u mnie w miejscowości oszacował
    koszt
    instalacji na jednym skrzyżowaniu na 80tys zł.
    Trzeba, gwoli ścisłości dodać, że SM na w/w skrzyżowaniu ma kamery i niezłą
    kasę robią ;)

  • 33. Data: 2013-05-20 08:17:34
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > zapalenia zielonego światła, fajowa sprawa.
    >
    > to zupełna nowość, czy Ktoś już gdzieś ma coś takiego?

    Był o tym temat kilka miesięcy temu. Rumunia była już wymieniona, dodam
    jeszcze Bułgarię.
    Kolejny raz PeŁo strzela sobie w stopę, a właściwie Rostowskiemu, bo
    taki wynalazek radykalnie zmniejsza liczbę przejazdów na świetle
    ciemnozielonym a tym samym wpływy do budżetu.

  • 34. Data: 2013-05-20 10:56:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości
    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:

    >jeżeli system zmienia światło wg jakiegoś algorytmu liczącego ruch i
    >zajętość pasów przed skrzyżowaniami to nie da sie zamontować bo
    >niewiadomo za ile system zmieni światło.

    Jesli jednak system jest bardziej inteligentny to moze wie, albo nie
    liczy po chamsku, tylko sobie ustala ile teraz bedzie czas wynosil.
    I juz od nastepnego cyklu bedzie mozna wyswietlac, albo nawet w
    biezacym, zakladajac ze zmiana miedzy cyklami nie jest duza i wynosi
    sekunde czy dwie - one i tak gasly na 3 s przed czerwonym, to teraz
    moglyby zgasnac przy 5, czy tam przeskoczyc z 10 na 7 ..

    J.

  • 35. Data: 2013-05-20 12:23:56
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2013-05-18 23:17, Krzysztof 45 pisze:
    > Nie wnikam w szczegóły tego systemu, bo on mnie totalnie powiewa.
    > We wrocku co by nie zastosowali to i tak jest kiła, bo imbecyle kreski
    > na planach stawiają nie znając miasta i jego życia.
    Niestety zgadzam się z Tobą. Problem w tym, że ludzie kompetentni nie
    przebiją się do władzy, bo ta władza im na to nie pozwoli.

    > Jasne, zwłaszcza dla tych na końcu. 70-80km/h a i czasami do stówki
    > bywało by przelecieć na zielonym :D
    Widziałem parę takich systemów - wyświetla się 30, 40, 50 potem koniec.
    W nieskończoność nie idzie, tylko do ograniczenia prędkości. Nawet dawno
    dawno temu w Polsce gdzieś coś takiego widziałem. Piękna sprawa.
    > Przerabiam to i bez licznika, wystarczy kilka razy się przejechać danym
    > odcinkiem :)
    No i co z tego, że Ty wiesz, że od jednych świateł do następnych trzeba
    jechać 45 żeby wpaść na zielone, skoro zaraz znajdzie się stado
    zapi...czy którzy nie będą jechać za kapeluszem. Wyprzedzą Cię i po
    hamulcach na światłach. Ja trasy po których najczęściej jeżdżę mam tak
    rozpracowane, jednak bardzo rzadko zdarza się przejechać płynnie.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 36. Data: 2013-05-20 12:50:20
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Nikt z tobą nie będzie chciał porozmawiać na kozetce. Ostatni co go
    > namówiłeś pisał że potem strasznie go dupa bolała.

    Dlaczego skoro sam masz problemy z tożsamością seksualną, to wydaje Ci
    się, że mają je też inni? Czy chciałbyś o tym porozmawiać na kozetce?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 37. Data: 2013-05-20 16:37:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Postawa" <d...@a...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]

    Niestety - przy "inteligentnym" sterowaniu jakie mamy w PL coś takiego jak
    zielona fala praktycznie nie istnieje.
    Już prędzej czerwona.

    > Widziałem parę takich systemów - wyświetla się 30, 40, 50 potem koniec. W
    > nieskończoność nie idzie, tylko do ograniczenia prędkości. Nawet dawno
    > dawno temu w Polsce gdzieś coś takiego widziałem. Piękna sprawa.

    Gdyby było do jakiejś normalnej prędkości, to może i by była piękna.
    Ale pewnie lepszy taki kulawy badziew niż nic.

  • 38. Data: 2013-05-20 17:13:47
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    jeśli badać mnie będzie długonoga bląd piękność to zawsze...

  • 39. Data: 2013-05-21 17:32:28
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > nam na skrzyżowaniu licznik czasu, który pokazuje ile czasu pozostało do
    > zapalenia zielonego światła, fajowa sprawa.

    Słabo, bo mały licznik i nie widać z daleka.

    > to zupełna nowość, czy Ktoś już gdzieś ma coś takiego?

    Tu jest tego sporo:
    https://picasaweb.google.com/111783764882036662414/2
    01305BagkokTraining?noredirect=1#5880346732066817554
    Pokazują czas do zielonego (na czerwono), do końca zielonego (na zielono),
    bardzo wygodne.

    --
    Axel

  • 40. Data: 2013-05-21 17:36:28
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote in message

    > OK. Ale ten cykl w którym jest zmiana czasu, może być dalej tej długości
    > czasowej z jaka świeci się licznik. A następny cykl może być zmieniony
    > czasowo co tez będzie widoczne na liczniku.

    No pewnie, przecież czas świecenia światła nie jest wyznaczany w trakcie
    trwania danego światła, tylko przez zapaleniem zielonego/czerwonego. W
    Bangkoku (link do zdjęcia licznika wyżej w tym wątku) światła są
    akomodacyjne, a czas wyświetlany. Czasem zielone trwa 5s, a czasem 45....

    --
    Axel