  • 1. Data: 2009-10-23 10:58:11
    Temat: platforma HD
    Od: Zorka <c...@v...pl>

    Witam
    mam obecnie cyfra+ ale szlag mnie trafia z powodu musu płacenia za
    programy w wersji HD. Mam sobie np. HBO ale musze doplacic aby moc
    ogladac to HBO w wersji HD.

    Polecie ktora platforma ma obecnie najlepsze programy w wersji HD, no i
    najtańsze.

    Pozdr

  • 2. Data: 2009-10-23 11:31:51
    Temat: Re: platforma HD
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Zorka pisze:
> [...]
    > ogladac to HBO w wersji HD.
    >
    > Polecie ktora platforma ma obecnie najlepsze programy w wersji HD, no i

    W N-ce jest najwięcej kanałów HD - 14 , w tym 5 filmowych. Oprócz tego
    kilkanaście kanałów HD FTA z Astry (chyba same niemieckie). Miesiąc temu
    skorzystałem z promocji Full (wszystkie pakiety, kanały premium i
    kolekcje za 99 zł miesięcznie - umowa na 2 lata). Jestem zadowolony.

  • 3. Data: 2009-10-23 11:54:05
    Od: Zorka <c...@v...pl>

    Leszek pisze:

> [...]
    > skorzystałem z promocji Full (wszystkie pakiety, kanały premium i
    > kolekcje za 99 zł miesięcznie - umowa na 2 lata). Jestem zadowolony.

    No ale chyba nie masz canal+ i canal +film. a to dla mnie akurat ciekawa
    oferta filmowa. Chyba ze sie myle.

    Napisz jakie kanały filmowe sa dostepne w N - porownywalne jakosciowo
    np. z HBO.

  • 4. Data: 2009-10-23 12:11:02
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Zorka pisze:

    > No ale chyba nie masz canal+ i canal +film. a to dla mnie akurat ciekawa
    > oferta filmowa. Chyba ze sie myle.
    >
    > Napisz jakie kanały filmowe sa dostepne w N - porownywalne jakosciowo
    > np. z HBO.

    Nigdy nie miałem Canal+, więc za bardzo nie orientuję się w jego
    repertuarze. W N-ce masz Filmbox HD, MGM HD, NFilm HD, NFilm HD 2 i HBO
    HD. Z tych kanałów to akurat najmniej mi się podoba HBO. Przez miesiąc
    obejrzałem zaledwie jeden film na tym kanale (W.). Zwykle leci na nim
    jakaś papka, dla mnie niestrawna. Na pozostałych kanałach HD obejrzałem
    ze 20 dobrych - b. dobrych filmów. Jakość obrazu bardzo dobra. Na MGM
    jest sporo dobrej klasyki. Może nie ma hiciorów sprzed roku, ale sporo
    filmów sprzed kilku, kilkunastu lat. Rzucę parę tytułów: Rok 1612, 8
    części prawdy, Wszystko gra, To nie jest kraj dla starych ludzi,
    Buntownik z wyboru, 21, kilka dobrych wojennych i jeszcze wiele innych.

  • 5. Data: 2009-10-23 12:28:55
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Leszek pisze:

> [...]
    > części prawdy, Wszystko gra, To nie jest kraj dla starych ludzi,
    > Buntownik z wyboru, 21, kilka dobrych wojennych i jeszcze wiele innych.

    hbo to kupa, canal+ jest ok, ale mysle że repertuar jest podobny.
    nie jestem kinomanem.
    tu masz taniej, lepsza jakość i dobry dekoder za darmo.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 6. Data: 2009-10-23 12:33:42
    Od: Zorka <c...@v...pl>

    > hbo to kupa, canal+ jest ok, ale mysle że repertuar jest podobny.
    > nie jestem kinomanem.
    > tu masz taniej, lepsza jakość i dobry dekoder za darmo.

    a nie jakiejs opcji przejscia z platformy do innej platformy w trakcie
    trwania umowy?? Cos takiego zeby np. tvN zapłaciła cyfrze+ moje
    zobowiazania od dzisiaj do konca juz trwajacej umowy z jednoczesnym
    przejeciem mnie jako klienta?

  • 7. Data: 2009-10-23 12:45:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nigdy nie miałem Canal+, więc za bardzo nie orientuję się w jego
    > repertuarze. W N-ce masz Filmbox HD, MGM HD, NFilm HD, NFilm HD 2 i HBO
    > HD.

    Zapodaj kilka sensownych tytułów z tych programów, które warto obejrzeć.
    Aha - z podawaniem takich, które już daaaaawno temu wyszły z kin, możesz się
    wstrzymać.

  • 8. Data: 2009-10-23 12:45:45
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Zorka pisze:

> [...]
    > trwania umowy?? Cos takiego zeby np. tvN zapłaciła cyfrze+ moje
    > zobowiazania od dzisiaj do konca juz trwajacej umowy z jednoczesnym

    Raczej nie. Jest chyba jakaś promocja, jak przechodzisz z innej
    telewizji, ale nie masz już umowy na czas określony.

    BTW, niedługo wejdzie Turbo Box, warto poczekać. Teraz na własne
    nagrania masz 80 GB i to starcza na jakieś 12-14 filmów w HD. W Turbo
    Boxie będzie na własne nagrania 4 razy więcej miejsca (330 GB).

  • 9. Data: 2009-10-23 12:47:27
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > No ale chyba nie masz canal+ i canal +film. a to dla mnie akurat ciekawa
    > oferta filmowa.

    To akurat rzecz gustu ;-). Jak dla mnie w canal+ filmy są słabe, ale ja po
    prostu oczekuję filmów ciekawych, a nie efektownych ;-). M.in. z tego powodu
    zakończyłem przygodę z C+ i myślę teraz czy CP czy N.

  • 10. Data: 2009-10-23 12:47:30
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Zapodaj kilka sensownych tytułów z tych programów, które warto obejrzeć.
    > Aha - z podawaniem takich, które już daaaaawno temu wyszły z kin, możesz

    Te, co podałem, były ze wszystkich kanałów filmowych HD, nie z MGM.