eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyplaga dojeżdzaczyRe: plaga dojeżdzaczy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: plaga dojeżdzaczy
    Date: Sun, 5 Jun 2016 22:00:24 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <nj20co$fjs$3@node1.news.atman.pl>
    References: <X...@l...net>
    <nipuqm$q0k$1@node2.news.atman.pl>
    <575082be$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.160602.invalid>
    <57508e04$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <5753eab6$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <nj1cbh$1fc$2@node2.news.atman.pl>
    <57545b7a$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <nj1mej$6fo$1@node1.news.atman.pl>
    <575474a4$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
    <57548379$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1465156824 15996 83.142.198.226 (5 Jun 2016 20:00:24
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Jun 2016 20:00:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.1.0
    In-Reply-To: <57548379$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2583129
    [ ukryj nagłówki ]

    On 05.06.2016 21:54, Slavekk wrote:

    >> Się tak zastanawiam, przecież po ponownym rozruchu jakaś ilość energii z
    >> akumulatora ucieka i trzeba ją uzupełnić alternatorem, który to
    >> obciążony większym prądem stanowi większe obciążenie dla silnika, więc
    >> ten silnik musi spalić więcej paliwa.
    >
    > Mylisz moc z energią - polecam wikipedię...

    Nic nie myli - energię trzeba skąś wziąć - i bilans musi sie zerować.
    Jeśli rzeczywiście masz kondensator ładowany z odzyskiwania z hamowania,
    to ok - trzeba tylko policzyć ile energii kosztuje dołożenie
    kondensatora, prądnicy do tego i całej reszty i czy się zamyka
    energetycznie. I wogóle czy rzeczywiście tak właśnie to jest rozwiązane
    - bo wcale nie jestem o tym przekonany.

    > Moc rozrusznika jest spora, ale że działa przez pojedyncze sekundy to
    > rozładowanie akumulatora jest niezauważalne.

    Zauważalne, czy nie (a jest - sprawdź ile razy możesz odpalić i zgaśić
    samochód zanim ci akumulator padnie - wynik będzie prawie na pewno
    dwucyfrowy), ta energia nie bierze się z powietrza (znaczy powietrze też
    jest potrzebne, a konkretnie tlen;).

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: