    From: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: pl.internet.polip (glosowanie)
    Date: Sat, 11 May 2002 15:45:14 +0000 (UTC)

    Wojciech Myszka <m...@n...eu.org> wrote in
    news:abjgre.3vvh5m7.1@norka.eu.org:

    > Prawde mowiac nie bardzo Cie rozumiem, Macku. O ile sobie
    > przypominam CFV to bylo tam tylko o tym czy ma byc moderowana, czy
    > nie. Kwestie techniczne: kto moderuje, jakiego oprogramowania
    > uzywa i ilu ich jest - nie byly omawiane.

    Prosze, napisze jasniej: dopoki w glosowaniu nie zostanie
    rozstrzygniete, czy grupa bedzie, czy nie bedzie, moderowana, dyskusja
    na temat sposobu moderowania jest przedwczesna, zwlaszcza rozpoczeta
    przez inicjatora moderowania, ktory opoznil zapowiadane glosowanie na
    temat moderowania o pol roku, a teraz to glosowanie prowadzi. Ktos
    moglby bowiem domniemywac, ze wynik glosowania jest juz znany. Czy
    teraz rozumiesz mnie lepiej, Wojtku?

    Maciek