  • 11. Data: 2014-02-04 17:35:21
    Temat: Re: pisanie programu na AVR
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 04.02.2014 14:45, Michał Lankosz pisze:

    > "OR" znaczy po polsku "LUB". Może chodzi o cyfry?

    Nie chodzi ani o "OR" ani o cyfry tylko o PO/PiS/Europę (niepotrzebne
    skreślić)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 12. Data: 2014-02-06 15:02:24
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    ale kurczę Nikt nie wie jak w AVR Studio pisząc w assemblerze ustawić te
    adresy danych do zaprogramowania?
    http://zsyp.eu/smieci/wellon_avr2313.PNG
    może jednak Ktoś tu potrafi mi to wyjaśnić?

  • 13. Data: 2014-02-06 17:28:37
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    inny punkt siedzenia... <N...@g...pl> napisał(a):
    > ale kurczę Nikt nie wie jak w AVR Studio pisząc w assemblerze ustawić te
    > adresy danych do zaprogramowania?
    > http://zsyp.eu/smieci/wellon_avr2313.PNG
    > może jednak Ktoś tu potrafi mi to wyjaśnić?

    Bo wszyscy używają normalnych programatorów?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 14. Data: 2014-02-06 17:47:02
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    no dobra, a gdybym nabył, to jak mam się podpiąć do procka w układzie na
    krótko? czyli minimalną ilością przewodów? nie czaję jak operuje się linią
    Reset, bo na niej może być większy kondzior resetujący...

  • 15. Data: 2014-02-06 20:50:07
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    A twój guru nie wie?
    Ah, zapomniałem. On tylko robi za stojak do tableta. Nic więcej nie potrafi.

  • 16. Data: 2014-02-06 21:07:03
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    tak tak wy z platformy... aj europy...

  • 17. Data: 2014-02-06 21:28:02
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Nie jestem ani wyborcą ani nawet zwolennikiem PO. Co więcej jestem
    przeciwnikiem tej partii. Ale twój guru to żałosna kreatura. Podobnie jak
    ty.
    Przeczytaj spokojnie swoje posty. Nieuctwo (dysgooglia), cwaniactwo (zróbcie
    za mnie).
    Biorąc pod uwagę powyższe, jestem w stanie, na 95% określić twoją moralność.
    Jednym przymiotnikiem.

  • 18. Data: 2014-02-06 23:11:31
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 06.02.2014 o 21:28 Jan <k...@p...net> pisze:

    Nie karm tego ...
    --

    Pozdr
    Janusz

  • 19. Data: 2014-02-07 00:44:20
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > krótko? czyli minimalną ilością przewodów? nie czaję jak operuje się
    > linią Reset, bo na niej może być większy kondzior resetujący...

    Tzn. w jakim układzie? Bezpośrednio do portu równoległego chcesz podłączać?
    W przypadku programatorów takich jak STK200, Dragon czy USBasp nie trzeba
    się w ogóle martwić o żadne adresy. Kompilujesz i programujesz. Dlatego
    wątpię aby ktoś wiedział co trzeba wyklikać w tym Wellonie.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 20. Data: 2014-02-07 11:27:39
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a może można wygenerowac tego hexa używając odpowiednich dyrektyw org
    "adres", tylko jak ogarnąć w ten sposób słowo konfiguracyjne?