    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pingowanie telefonu a pobór energii
    Date: Sun, 17 Apr 2016 16:25:17 +0200

    news:k7hijd0lfjlf.kt3bvx2xld8c.dlg@40tude.net...

    > Tylko tyle ? Samo wifi powinno brac duzo mniej.
    > Moze to te programy radiowe tak obciazaja system ?

    Oszacowałem bardzo pobieżnie. Komórkowość zdecydowanie żłopie.

    > A moze tak ja masz cos uszkodzone i wifi faktycznie sporo bierze.

    Stary aparat - MT11i, to trochę gorzej łapie i chyyyba więcej energi
    papusia, niż mój Szajsung.

    > O sam ping bym sie nie bal - ten cholerny Android stale cos
    > transmituje, i to go niewiele obciaza.
    > Nawet jakos sobie musieli poradzic z transmisja po GSM, ze taki
    > "spoczynkowy" transfer duzo nie birze.

    No, to widzę, że telefon kilka dni potrafi wytrzymać... ale wiesz, jak
    piesek na spacerze sika, to ja lubię czegoś posłuchać. Tylko czasem te
    pier...e reklamy wku...ją, jak Eska-Go, gdzie z tysiąc razy restartuję
    transfer, bo pewnych 2 reklam (tej z babcią i polskim Biberem, myslałem, że
    się od niego porzygam) za ch... nie puszczę, serwery zarżnę, łącze położę,
    baterię wyklepię, BTSa odstrzelę, limit wyłoję, ale te dwie nie przejdą. I
    kuźwy na przemian te dwie dawali... To puściłem ruskie radio bez reklamy, a
    co :P :)) Darmo dają, to brać! A jak jest dobrze, to nawet po dzionku muzyki
    bateria jeszcze coś ma. Dali 10 giga, to łoję, co nie? :))
    I rzeczywiście, mam na liście, tem przewalił tyle, ten tyle, a ten znów
    ileś-tam. I dobrze jest, kończę muzę słuchać, transfer wyłączam :P

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego