  • 1. Data: 2010-05-30 16:32:51
    Temat: pilni sprzedam KTM 450 EXC 2005
    Od: x...@o...pl

    Zapraszam tu:
    http://www.allegro.pl/item1061666097_sprzedam_pilnie
    _ktm_450_exc_2005_2006.html

    pzdr
    Walter

  • 2. Data: 2010-05-30 18:22:45
    Temat: Re: pilni sprzedam KTM 450 EXC 2005
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    > http://www.allegro.pl/item1061666097_sprzedam_pilnie
    _ktm_450_exc_2005_2006.html

    czy jest popowociowy?

    jk

  • 3. Data: 2010-05-30 18:27:12
    Od: x...@o...pl

    > > http://www.allegro.pl/item1061666097_sprzedam_pilnie
    _ktm_450_exc_2005_2006.html

    > czy jest popowociowy?
    >
    > jk

    :)
    Mieszkam w najwyższym punkcie Częstochowy. Motocykl, nie był tez nigdy utopiny w
    boju.
    Walter

  • 4. Data: 2010-05-30 18:38:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-30 20:27, x...@o...pl pisze:

    > Mieszkam w najwyższym punkcie Częstochowy.

    Na Jasnej Gorze ?

    > Motocykl, nie był tez nigdy utopiny w
    > boju.

    Ale Potop Szwedzki to nie byla powodz sensu stricte !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-05-30 18:59:59
    Od: Arni <n...@s...org>

    Kuczu pisze:

    > Ale Potop Szwedzki to nie byla powodz sensu stricte !

    stricte i sensu stricto

    - oba zwroty używane są zwykle w opracowaniach naukowych. Stricte
    oznacza ściśle, dokładnie (Dramaturgia Mrożka nie ma oczywiście ambicji,
    by być dramaturgią stricte polityczną), z kolei sensu stricto oznacza w
    ścisłym (tego słowa) znaczeniu (Przeważył pogląd, że medycyna nie jest
    nauką sensu stricto, lecz tzw. rozwiniętą technologią). Ze skrzyżowania
    tych wyrażeń powstają błędne formy stricto i sensu stricte.

    Źródło: M. Bańko, Mały słownik wyrazów kłopotliwych, PWN 2003

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2010-05-30 19:03:25
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Arni pisze:

    > Źródło: M. Bańko, Mały słownik wyrazów kłopotliwych, PWN 2003

    co tam w tym slowniku jest o skutersach ?

    KJ mól książkowy

  • 7. Data: 2010-05-30 19:23:18
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    > Arni pisze:

    jestem zaintersowany.
    Co dokładnie było zalane?

    jk

  • 8. Data: 2010-05-30 19:40:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Adam" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jestem zaintersowany.
    > Co dokładnie było zalane?

    kolina, do budy

  • 9. Data: 2010-05-30 20:09:40
    Od: Arni <n...@s...org>

    szerszen pisze:
    > Użytkownik "Adam" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    > kolina, do budy

    zastanawiam sie czy zeby byc trollem to trzeba byc takim jelopem zeby
    nic nie rozumiec czy miec IQ 200 zeby tak udawac?

  • 10. Data: 2010-05-30 20:13:28
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    przepraszam ale wolem się upenić.
    Oglądałem wiadomości i mowią zę teraz wszystko a allegro to było zalane

    jk