    From: "bartosz" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
    <555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
    <555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjedr8$nug$1@node1.news.atman.pl>
    <555b3c9b$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjg4ao$ibt$1@node1.news.atman.pl>
    <555b9bfb$2$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjg9i3$o35$2@node1.news.atman.pl>
    <555ca98f$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjiclg$85o$1@node2.news.atman.pl>
    <555cc320$0$8383$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjih7t$1q1$1@node1.news.atman.pl>
    <555cdd12$0$27524$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjipn1$b36$1@node1.news.atman.pl>
    <555cf3a3$0$27528$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjjqum$klf$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: pieszy vs osobówka
    Date: Thu, 21 May 2015 14:48:36 +0200

    news:mjjqum$klf$1@node2.news.atman.pl...

    > O człowiek renesansu - inżynier, naukowiec, filozof;)

    I to tylko czesc z moich mozliwosci :)

    > No były. Były też większe od mrówki ale za to mniejsze niż solidne drzewo.
    > Ale co to ma do rzeczy w kontekście pierwszeństwa tramwaju nad
    > automobilem?

    A to mniej wiecej, ze pieszy ma latwiejsza manewrowalnosc, czyli udzielanie
    mu szczegolnych praw przed trudniej manewrowalnymi pojazdami jest bledem.

    > No - między innymi takie, że u innych też właśnie ośmiokątne były.

    U tych innych od razu byly szesciokatne?

    69/21_ZN69_CzechLazarzMadej.pdf

    > Z tym, że jakbyś nie manipulował danymi, to pewnie byś nie uwzględniał
    > tych z dróg gruntowych:P

    Nie uwzglednialem gruntowych i nie manipulowalem danymi; dla gruntowych
    zakres jest od minus 4 do minus 5,5.

    > Ale dalej hamowały lepiej niż tramwaje.

    Przytocz dane pomiarowe tego twierdzenia. Zapewne znow sie okaze, ze zakresy
    sie pokrywaja.

    > Bo mają. ten phantom miał ponadprzeciętnie krótką drogę hamowania - co z
    > tego wynika? https://www.youtube.com/watch?v=RZjhxuhTmGk

    Nie maja i przytoczone dane pomiarowe to potwierdzily. Tak trudno sie
    przyznac do porazki?

    > Gratulacje - uczysz się. Na razie poprzeczka nie jest wysoko, ale małe
    > postępy są. Teraz uważaj - czas na duży krok. "Tramwaje tak naprawdę nie
    > mają pierwszeństwa, dlatego że gorzej hamują awaryjnie, tak się po prostu
    > przyjęło, a dlaczego nikt już nie pamięta - możemy tylko spekulować". Jak
    > trzeba przepisz 100 razy, w każdym razie przestań tematem zawracać dupę,
    > bo nic do tematu dyskusji to nie wnosi.

    Widze, ze Ci powoli puszczaja nerwy - to znak, ze nie masz argumentow i ze w
    koncu to do Ciebie dociera. I doprawdy rozsmieszyles mnie tym, co napisalem
    w cudzyslowiu, hehehe :)

    bart