-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer01.fr7!news.highwinds-
media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
<mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
<555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
<555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdncs$3fc$1@node1.news.atman.pl>
<555b3c9b$1$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<mjfns8$n2v$1@usenet.news.interia.pl>
<555b8ccb$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
<555b9261$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
<555b9bfb$1$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<zwlywfg9bhiy.yfj1gmam51nz$.dlg@40tude.net>
<555d0977$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <555d0977$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: pieszy vs osobówka
Date: Thu, 21 May 2015 10:14:53 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 23
Message-ID: <555d9402$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.111.65
X-Trace: 1432196098 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2210 83.30.111.65:61175
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2466
X-Received-Body-CRC: 588706904
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562669
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "bartosz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:555d0977$0$8380$6...@n...neostrada
.pl...
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>>> Wymagania dla tego hamulca to 3m/s^2, a dla starych tramwajow to
>>>> tylko 2.
>>>> Dla samochodu osobowego to jednak 5, a w praktyce na suchym
>>>> asfalcie jest znacznie wiecej ..
>>>
>>> Daj pls jakiegos linka do danych.
>> http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2011/s/65/343
>
>Tak, juz przy okazji dysputy ze Shrekiem znalazlem dane.
>Zwroc jednak uwage, ze dane mierzone na wspolczesnych tramwajach i
>samochodach sa porownywalne, a dla mokrej nawierzchni i mokrej
>drogi - wrecz jednakowe; szczegoly we wspomnianym watku.
No coz, dawalem obok ciekawy wyrok.
Jak zadzialalal hamulec nagly/szynowy, to pasazerka reke zlamala.
W trosce o pasazerow trzeba ograniczyc nagle hamowania tramwajow :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.15 10:45 masti
- 21.05.15 11:19 RoMan Mandziejewicz
- 21.05.15 11:43 Mirek Ptak
- 21.05.15 11:49 J.F.
- 21.05.15 13:56 Heraklit
- 21.05.15 14:04 Shrek
- 21.05.15 15:18 Shrek
- 21.05.15 14:46 bartosz
- 21.05.15 14:48 bartosz
- 21.05.15 14:32 bartosz
- 21.05.15 14:52 bartosz
- 21.05.15 15:31 J.F.
- 21.05.15 15:32 Shrek
- 21.05.15 15:40 masti
- 21.05.15 15:46 bartosz
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=