eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypieszy vs osobówka › Re: pieszy vs osobówka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer01.fr7!news.highwinds-
    media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
    <mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
    <555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
    <555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdncs$3fc$1@node1.news.atman.pl>
    <555b3c9b$1$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjfns8$n2v$1@usenet.news.interia.pl>
    <555b8ccb$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <555b9261$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    <555b9bfb$1$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <zwlywfg9bhiy.yfj1gmam51nz$.dlg@40tude.net>
    <555d0977$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <555d0977$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: pieszy vs osobówka
    Date: Thu, 21 May 2015 10:14:53 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 23
    Message-ID: <555d9402$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.111.65
    X-Trace: 1432196098 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2210 83.30.111.65:61175
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2466
    X-Received-Body-CRC: 588706904
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562669
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "bartosz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:555d0977$0$8380$6...@n...neostrada
    .pl...
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>> Wymagania dla tego hamulca to 3m/s^2, a dla starych tramwajow to
    >>>> tylko 2.
    >>>> Dla samochodu osobowego to jednak 5, a w praktyce na suchym
    >>>> asfalcie jest znacznie wiecej ..
    >>>
    >>> Daj pls jakiegos linka do danych.
    >> http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2011/s/65/343
    >
    >Tak, juz przy okazji dysputy ze Shrekiem znalazlem dane.
    >Zwroc jednak uwage, ze dane mierzone na wspolczesnych tramwajach i
    >samochodach sa porownywalne, a dla mokrej nawierzchni i mokrej
    >drogi - wrecz jednakowe; szczegoly we wspomnianym watku.

    No coz, dawalem obok ciekawy wyrok.
    Jak zadzialalal hamulec nagly/szynowy, to pasazerka reke zlamala.

    W trosce o pasazerow trzeba ograniczyc nagle hamowania tramwajow :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: