eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypieszy vs osobówkaRe: pieszy vs osobówka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "bartosz" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
    <mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
    <555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
    <555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdncs$3fc$1@node1.news.atman.pl>
    <555b3c9b$1$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjfns8$n2v$1@usenet.news.interia.pl>
    <555b8ccb$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <555b9261$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: pieszy vs osobówka
    Date: Tue, 19 May 2015 22:21:15 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 30
    Message-ID: <555b9bfb$1$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: host-89-229-95-195.szczecin.mm.pl
    X-Trace: 1432067067 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8378 89.229.95.195:64749
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562481
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:555b9261$0$27508$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "bartosz" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>W dniu 2015-05-19 o 14:45, bartosz pisze:
    >>>> Nieprawda - tramwaje jako pojazdy szynowe wyposazone sa w specyficzny
    >>>> system
    >>>> hamowania o wiele efektywniejszy od tego stosowanego w samochodach.
    >>>> System
    >>>> ten pozwala na zespojenie tramwaju z podlozem, co jest nieosiagalne dla
    >>>> samochodow.
    >>>
    >>> Ale elektromagnesy są używane chyba tylko awaryjnie. Standardowo tramwaj
    >>> hamuje za pomocą rekuperatora albo tradycyjnie - klockami.
    >>
    >>Zapewne tak jest, ale chodzilo mi o pokazanie, ze samochody nie maja tak
    >>efektywnego systemu hamowania jak tramwaje.
    >
    > Wymagania dla tego hamulca to 3m/s^2, a dla starych tramwajow to tylko 2.
    >
    > Dla samochodu osobowego to jednak 5, a w praktyce na suchym asfalcie jest
    > znacznie wiecej ..
    >

    Daj pls jakiegos linka do danych.

    bart


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: