-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "bartosz" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
<mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
<555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
<555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdncs$3fc$1@node1.news.atman.pl>
<555b3c9b$1$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<mjfns8$n2v$1@usenet.news.interia.pl>
<555b8ccb$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
<555b9261$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: pieszy vs osobówka
Date: Tue, 19 May 2015 22:21:15 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 30
Message-ID: <555b9bfb$1$8378$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: host-89-229-95-195.szczecin.mm.pl
X-Trace: 1432067067 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8378 89.229.95.195:64749
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562481
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:555b9261$0$27508$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "bartosz" napisał w wiadomości
> Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>W dniu 2015-05-19 o 14:45, bartosz pisze:
>>>> Nieprawda - tramwaje jako pojazdy szynowe wyposazone sa w specyficzny
>>>> system
>>>> hamowania o wiele efektywniejszy od tego stosowanego w samochodach.
>>>> System
>>>> ten pozwala na zespojenie tramwaju z podlozem, co jest nieosiagalne dla
>>>> samochodow.
>>>
>>> Ale elektromagnesy są używane chyba tylko awaryjnie. Standardowo tramwaj
>>> hamuje za pomocą rekuperatora albo tradycyjnie - klockami.
>>
>>Zapewne tak jest, ale chodzilo mi o pokazanie, ze samochody nie maja tak
>>efektywnego systemu hamowania jak tramwaje.
>
> Wymagania dla tego hamulca to 3m/s^2, a dla starych tramwajow to tylko 2.
>
> Dla samochodu osobowego to jednak 5, a w praktyce na suchym asfalcie jest
> znacznie wiecej ..
>
Daj pls jakiegos linka do danych.
bart
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.15 22:19 bartosz
- 19.05.15 22:23 bartosz
- 19.05.15 22:29 masti
- 19.05.15 23:22 Shrek
- 19.05.15 23:22 Shrek
- 20.05.15 08:20 szerszen
- 20.05.15 08:21 szerszen
- 20.05.15 09:06 Mateusz
- 20.05.15 10:01 Mirek Ptak
- 20.05.15 13:30 masti
- 20.05.15 13:40 Liwiusz
- 20.05.15 14:25 masti
- 20.05.15 15:15 Gotfryd Smolik news
- 20.05.15 15:37 Gotfryd Smolik news
- 20.05.15 16:04 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze
- 2024-12-26 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=