  • 1. Data: 2015-12-11 15:33:13
    Temat: pierwszeństwo gdy zastawiony jeden pas
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jakie jest najnowsze zdanie grupy? Jak należy postąpić
    jadąc po nie swoim pasie? Na pewno nie wycofywać się :)

    Wyjście zdroworozsądkowe oczywiście pomijamy. Zakładamy
    że z naprzeciwka mamy debila.

    http://kodeks-drogowy.org/komentarze-odpowiedz-738-6
    44467651
    http://forumprawne.org/prawo-wykroczen/482126-kto-by
    lby-winien-kolizji-drogowej.html

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2015-12-11 15:41:35
    Temat: Re: pierwszeństwo gdy zastawiony jeden pas
    Od: Natan <n...@g...com>

    W dniu 2015-12-11 o 15:33, PiteR pisze:
> [...]
    > jadąc po nie swoim pasie? Na pewno nie wycofywać się :)
    >
    > Wyjście zdroworozsądkowe oczywiście pomijamy. Zakładamy

    a jak ta sama sytuacja tylko w ruchu?

  • 3. Data: 2015-12-11 15:50:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Natan pisze tak:

    44467651
    lby-winien-kol

    > a jak ta sama sytuacja tylko w ruchu?

    co w ruchu? że część samochodów jedzie przodem a część tyłem
    a część w różnych kierunkach?

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2015-12-11 15:52:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

> [...]
    > jadąc po nie swoim pasie? Na pewno nie wycofywać się :)
    >
    > Wyjście zdroworozsądkowe oczywiście pomijamy. Zakładamy

    http://www.forum.prawojazdy.com.pl/viewtopic.php?f=3
    &t=27319

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 5. Data: 2015-12-11 18:16:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Dec 2015 15:33:13 +0100, PiteR

    > Zakładamy że z naprzeciwka mamy debila.

    Jak jest założenie, że jeden jest debil, a drugi nie jest debil, to
    pozostaje tylko nie debilowi cofanie wstecznie do tyłu aż do pierwszego
    wolnego miejsca i umożliwienie jazdy. Ja daaawno temu trafiłem na takiego
    debila. Debil zjechał w końcu na swój pas w miejsce pomiędzy zaparkowanymi
    pojazdami, ale jak omijałem, to ocharkał mi szybę paskudnym, obleśnym
    glutem. Nadmienię tylko, że to była kobieta (chociaż patrząc jak wyglądała
    i co uczyniła to raczej zbyt daleko posunięte określenie).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2015-12-11 18:30:57
    Od: <8...@8...183057.invalid> (Tom N)

    Myjk w

    > Nadmienię tylko, że to była kobieta (chociaż patrząc jak wyglądała
    > i co uczyniła to raczej zbyt daleko posunięte określenie).

    Anna Zwrocka męską ma twarz... ;-)

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2015-12-13 10:51:27
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > jadąc po nie swoim pasie? Na pewno nie wycofywać się :)
    >
    > Wyjście zdroworozsądkowe oczywiście pomijamy. Zakładamy

    Kiedyś Mark Twain spotkał na wąskiej ścieżce jakiegoś pana, który bardzo
    go nie lubił. Tamten, widząc Twaina, od razu rzekł - Nigdy nie ustępuję
    głupcom!
    - A ja zawsze - powiedział Twain ustępując mu miejsca.
    T.

  • 8. Data: 2015-12-13 23:03:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** T. pisze tak:

> [...]
    > nie ustępuję głupcom!
    > - A ja zawsze - powiedział Twain ustępując mu miejsca.

    biorąc samochód pod pachę :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.