  • 1. Data: 2012-08-14 16:47:52
    Temat: pierdolony citroen c4 i jego jebana szyba
    Od: "jakub" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    żona rozjebała mi auto bo jechała trasą i przed nią jechał nowy citroen c4.
    a ten skurwysyn ma część tylnej szyby pionowo i dokładnie się w niej odbija
    samochód jadący za nim. no i moja żona się zagapiła, skurwiel zahamował,
    a ona się w niego wjebała.
    wina zony wiadomo.
    ale kto wymyślił taką pionową szybę ?
    pierdolony citroen.

  • 2. Data: 2012-08-14 17:00:21
    Temat: Re: pierdolony citroen c4 i jego jebana szyba
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-08-14 16:47, jakub pisze:
> [...]
    > samochód jadący za nim. no i moja żona się zagapiła, skurwiel zahamował,

    Święte słowa. Jak można powodować takie niebezpieczeństwo na drodze.
    Dlaczego jeszcze nie wyszła unijna dyrektywa i nie wdrożono stosownych
    przepisów w naszym kraju. Przez komórkę nie wolno gadać a gapić się w
    pionową szybę C4 wolno. Skandallll ;-)

  • 3. Data: 2012-08-14 18:14:42
    Od: AL <a...@s...tam>

> [...]
    > samochód jadący za nim. no i moja żona się zagapiła, skurwiel zahamował,

    moze ten citroen podobal sie zonie i ona se tak myslala: "dlaczego ten
    moj pierdolony mezulek kaze mi jezdzic takim gratem zamiast kupic mi
    takiego citroena?" (lub cos w ten desen)
    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2012-08-14 19:27:55
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > samochód jadący za nim. no i moja żona się zagapiła, skurwiel zahamował,

    Zmień auto i żonę.
    Chociaż można zmienić żonę, ale to nic nie zmienia.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 5. Data: 2012-08-14 20:16:49
    Od: tryton <d...@o...pl>

> [...]
    > samochód jadący za nim. no i moja żona się zagapiła, skurwiel zahamował,

    hahahaaha kobit patrzała na siebie

  • 6. Data: 2012-08-14 20:20:11
    Od: Chris <s...@s...de>

> [...]
    > samochód jadący za nim. no i moja żona się zagapiła, skurwiel zahamował,

    To lusterko już mam ale gdzie ja miałam szminkę .... chyba gdzieś na
    dole torebki ... parę sec później ....

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 7. Data: 2012-08-14 23:04:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

> [...]
    > samochód jadący za nim. no i moja żona się zagapiła, skurwiel zahamował,

    Piętnuj żonę i jej zamiłowanie do błyskotek. W tym wypadku wystarczyło
    "lustereczko"...

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2012-08-14 23:19:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-08-14 14:47:52 +0000, "jakub" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > żona rozjebała mi auto bo

    (ciach brednie)

    > się zagapiła

    Sam sobie wybierałeś, sam sobie cierp.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2012-08-15 00:42:38
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "jakub" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odbija
    > samochód jadący za nim. no i moja żona się zagapiła, skurwiel zahamował,

    Niech zgadnę... malowała się w tej szybie?

    Marek

  • 10. Data: 2012-08-16 11:38:59
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    jakub <w...@g...skasuj-to.pl> wrote:

    > no i moja żona się zagapiła, skurwiel zahamował, a ona się w niego
    > wjebała.

    Za długi łańcuch.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++