  • 31. Data: 2010-10-07 08:21:22
    Temat: Re: [piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/i8i527$qjc$1@news.one
    t.pl
    *J.F.* napisał(-a):

    > Zaraz zaraz - ja juz w sumie mam stare PJ, ale juz plastikowe, i
    > jesli nic sie nie zmienilo, to data uzyskania uprawnien jak
    > najbardziej tam jest (kolumna 10 z tylu).

    Na pierwszym plastikowym (pierwsze w ogóle było tekturowe) jakie miałem
    była faktyczna data uzyskania uprawnień, czyli wtedy jak ukończyłem
    kurs. Kiedy po paru latach się przeprowadziłem i wyrobiłem nowe PJ to
    data uzyskania uprawnień automagicznie zmieniła się na tą kiedy
    wydrukowano ten plastik.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 32. Data: 2010-10-07 08:45:03
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-10-06 21:03, Lewis pisze:

    > Tu ciekawsza akcja.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=6tB1INfg2po

    Ej, a jak to jest z tym przesłuchaniem świadków, stawianiem zarzutów, o
    których mówią policjanci?

    Mnie to się wydaje, że jest tak, jak mówi kierownik BMW (bardzo mi się
    podoba jego asertywność do pewnego momentu): ja nie przyjmuję mandatu -
    wy sporządzacie wniosek do SG, bez jakiegokolwiek ciągania po
    komisariatach, zeznań, przesłuchań, stawiania zarzutów itp.

    Mylę się?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 33. Data: 2010-10-07 08:58:43
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-06 21:24, Lewis pisze:
    (...)
    > Zaraz zaraz a nie jest przypadkiem tak że konkretne wykroczenie musi być
    > konkretnie udokumentowane? Policjant ot tak może sobie powiedzieć że Pan
    > popełnił takie to a takie wykroczenie nie mając nic co potwierdzi to co
    > mówił?

    Konkretne udokumentowanie to między innymi zeznania policjantów, które
    w zupełności wystarczą do ukarania swawolnego kierowcy. Sąd oceni
    wiarygodność i nałoży stosowną grzywnę, bądź odstąpi od ukarania.

  • 34. Data: 2010-10-07 09:01:34
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-07 07:13, Przembo pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dobr :) Jesteś pewien że sąd założy że osoby zaufania publicznego kłamią
    > dając wiare kierowcy?

    Nawet zakładając, że policjant może kłamać (co jest dość naiwnym
    założeniem) to wiarygodność kierowców złapanych na wykroczeniu
    i wykręcających się od odpowiedzialności jest delikatnie powiedziawszy
    niewielka.

  • 35. Data: 2010-10-07 10:04:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Zaraz zaraz - ja juz w sumie mam stare PJ, ale juz plastikowe, i jesli nic
    > sie nie zmienilo, to data uzyskania uprawnien jak najbardziej tam jest
    > (kolumna 10 z tylu).

    nie, to nie jest data usyskania, tylko wydania ;)

    i nie o to chodzilo, drzewiej, za czasow kartonikow, miales date uzyskania
    uprawnien zgodna z data egzaminu i date wydania dokumentu, teraz sie to
    nazywa data wydania uprawnien i jest identyczna jak data wydania dokumentu,
    oczywiscie przy zalozeniu ze dokument wydaja ci z powodu uzyskania
    uprawnien, a nie wymiany plastiku

  • 36. Data: 2010-10-07 10:06:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości grup

    > data uzyskania uprawnień automagicznie zmieniła się na tą kiedy
    > wydrukowano ten plastik.

    malo prawdopodobne, to znaczy ze w urzerzedzie ktos dal d...

    ja mam dwie kategorie i data uzyskania uprawnien starszej nie zmienila sie
    przy wydawaniu dokumentu, natomiast data nowej kategorii nie jest zgodna z
    data egzaminu, tylko z data wydania dokumentu

  • 37. Data: 2010-10-07 10:07:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "AdamPłaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:c1.01.3Mws40$I...@m...oldfield.org.pl..
    .

    > Od zdania.

    nie prawda jest jakoby ;)

    obecnie data wydania uprawnien jest data wydania dokumentu, oczywiscie przy
    uzyskiwaniu uprawnien, a nie przy zmianie dokumentu

  • 38. Data: 2010-10-07 11:16:40
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-07 09:01, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
> [...]

    > założeniem) to wiarygodność kierowców złapanych na wykroczeniu
    > i wykręcających się od odpowiedzialności jest delikatnie powiedziawszy

    Na logikę tak też powinno być, aczkolwiek w dzisiejszych czasach to
    nawet po osobach tak "godnych zaufania" jak Policja nie oczekiwałbym, że
    z pewnością mówią prawdę...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 39. Data: 2010-10-07 17:00:58
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *szerszen* napisał(-a):

    > malo prawdopodobne, to znaczy ze w urzerzedzie ktos dal d...

    Jak mi przyjdzie wymieniać PJ jeszcze raz, to dobrze mu się przyjżę
    przed pokwitowaniem odbioru.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 40. Data: 2010-10-07 23:36:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 07 Oct 2010 09:01:34 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg napisał(a):

    > Nawet zakładając, że policjant może kłamać (co jest dość naiwnym
    > założeniem)

    ROTFL!

    To nie założenie, to pewność.

    --