  • 21. Data: 2010-10-06 21:03:26
    Temat: Re: [piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-06 09:57, Rafał pisze:
    > ciekawe jak długo jeździł z nadzieją że ta śpiewka przejdzie...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=lOb3XEw1NL0&feature=p
    layer_embedded

    > :)

    Tu ciekawsza akcja.

    http://www.youtube.com/watch?v=6tB1INfg2po

    Swoją drogą IMO mogą mu naskoczyć.
    Ani nie widać że to konkretnie ten kierowca ani konkretne auto, i
    tłumaczenie polucjanta w momencie prośby o udokumentowanie wykroczenia
    że "mamy początek materiału"...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 22. Data: 2010-10-06 21:18:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-06 21:03, Lewis pisze:
    (...)
    > Tu ciekawsza akcja.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=6tB1INfg2po
    >
    > Swoją drogą IMO mogą mu naskoczyć.

    Dość powszechna opinia. Sąd będzie to oceniał.

    > Ani nie widać że to konkretnie ten kierowca ani konkretne auto, i

    Tak, tak - jak złapią cię za rękę, to powiedz że nie twoja...

    > tłumaczenie polucjanta w momencie prośby o udokumentowanie wykroczenia
    > że "mamy początek materiału"...

    Policja nie ma obowiązku posiadania takiego materiału - w gestii sądu
    jest ocena ich zeznać/decyzji. Jeszcze trochę a wszystko co nie zostało
    zarejestrowane będzie podważane z założenia.

  • 23. Data: 2010-10-06 21:24:13
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-06 21:18, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2010-10-06 21:03, Lewis pisze:
    > (...)

    > Dość powszechna opinia. Sąd będzie to oceniał.

    > Tak, tak - jak złapią cię za rękę, to powiedz że nie twoja...

    Przeszczepiana. ;)

    > Policja nie ma obowiązku posiadania takiego materiału - w gestii sądu
    > jest ocena ich zeznać/decyzji. Jeszcze trochę a wszystko co nie zostało
    > zarejestrowane będzie podważane z założenia.

    Zaraz zaraz a nie jest przypadkiem tak że konkretne wykroczenie musi być
    konkretnie udokumentowane? Policjant ot tak może sobie powiedzieć że Pan
    popełnił takie to a takie wykroczenie nie mając nic co potwierdzi to co
    mówił?

  • 24. Data: 2010-10-06 21:49:27
    Od: Borg <b...@o...pl>

> [...]
    > konkretnie udokumentowane? Policjant ot tak może sobie powiedzieć że Pan
    > popełnił takie to a takie wykroczenie nie mając nic co potwierdzi to co

    ma za świadka drugiego policjanta

  • 25. Data: 2010-10-06 21:56:10
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-06 21:49, Borg pisze:

    > ma za świadka drugiego policjanta

    On pasażerów... Słowo przeciw słowu...

  • 26. Data: 2010-10-07 00:20:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 06 Oct 2010 09:57:00 +0200, Rafał napisał(a):

    > ciekawe jak długo jeździł z nadzieją że ta śpiewka przejdzie...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=lOb3XEw1NL0&feature=p
    layer_embedded

    Swoją droga, to według przepisów mógł jeździć. Żaden przepis nie mówi, że
    zagraniczne tablice mają być 'ważne'.

    --
    ___________ (R)

  • 27. Data: 2010-10-07 00:24:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2010 10:10:38 +0200, Przembo napisał(a):

    > Jak dla mnie dziwne sa 2 drobiazgi...
    > Ciekawe od kiedy ma się uprawnienia, od momentu zdania czy powiadomienia
    > urzędu...

    Od zdania.

    > Jeśli nie miał uprawnień co stwierdził policjant to jakim cudem dotał punkt
    > karny? Zeby go dotać trzeba mieć uprawnienia :)

    No właśnie ;D

    > Ale beztroska tego gościa powala, tablice przełożył sobie z innego auta,
    > niezly luzak ;)

    Javelin! Pan do Ciebie!

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2010-10-07 00:25:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 06 Oct 2010 11:33:02 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Od momentu odebrania prawa jazdy.

    Owszem nie.

    --
    ___________ (R)

  • 29. Data: 2010-10-07 07:11:17
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    layer_embedded
    > Tu ciekawsza akcja.
    > http://www.youtube.com/watch?v=6tB1INfg2po
    > Swoją drogą IMO mogą mu naskoczyć.

    A według mnie facetowi dojdą koszta sądowe. Mandaty to nie jest wynalazek z
    ostatnich lat jak pojawiły się pierwsze Mondeo Mk1 z kinem, wcześniej też
    były.

    > Ani nie widać że to konkretnie ten kierowca ani konkretne auto, i
    > tłumaczenie polucjanta w momencie prośby o udokumentowanie wykroczenia że
    > "mamy początek materiału"...

    Trzeba przyznać że tłumaczenie rozbrajające, powinni w ogóle pominąć że coś
    nagrali. Ale mandat się należy bez znaczenia czym jechał.

    Pozdr

  • 30. Data: 2010-10-07 07:13:03
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    > On pasażerów... Słowo przeciw słowu...

    Dobr :) Jesteś pewien że sąd założy że osoby zaufania publicznego kłamią
    dając wiare kierowcy?

    Pozdr