eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...Re: [piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
  • Data: 2010-10-06 17:36:43
    Temat: Re: [piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał

    > Ja tak właśnie mam. I to jest piramidalna bzdura jeśli zajdzie
    > potrzeba wylegitymowania się takim PJ u niektórych
    > ubezpieczycieli dla uzyskania większych zniżek w OC.

    Zaraz zaraz - ja juz w sumie mam stare PJ, ale juz plastikowe, i
    jesli nic sie nie zmienilo, to data uzyskania uprawnien jak
    najbardziej tam jest (kolumna 10 z tylu).
    Czego juz sie nie da z plastikami zrobic, to wpisac w PJ w urzedzie
    "odebrano dnia". Czyli tak wprost nie da sie pozniej stwierdzic
    ze kierowca klamal iz PJ zostawil w domu, bo na dokumencie wyrazna
    data odbioru jest na drugi dzien. A i weryfikujac na drodze pewnie
    sie okaze ze w komputerze jest data wydrukowania i to wystarcza.

    No chyba ze wpisuja do bazy i date odbioru, co by w sumie takie
    dziwne nie bylo.
    Ale wtedy - czy kierowca PJ posiada ? Posiada, nie przy sobie,
    posiada w urzedzie :-)

    J.