  • 21. Data: 2012-06-29 21:10:28
    Temat: Re: [piątkowo] Widzę widzę!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-29 18:57, Budzik pisze:
    > Użytkownik AL a...@s...tam ...

    > i czego to dowodzi? Albo jakie wnioski na przyszłość?

    Dla wielu (w tym dla Ciebie), że warto czasem się zastanowić nad
    tym co się widzi i co się wypisuje, a nie "leci się" stereotypem.
    Ja wiem, że stereotyp głupiej blondynki i baby za kółkiem ma
    się dobrze wśród mistrzów kierownicy płci męskiej. Tymczasem
    samochód, który wjechał w stojący, prowadził mężczyzna i wiele
    podobnych akcji im się zdarza. Ludziom zdarzają się różne
    błędy czy tez głupoty. Jakiś czas temu zabezpieczałem wypadek
    młodej dziewczyny na skuterze - środek miasta, teren zabudowany,
    ograniczenie, łuk, przejścia dla pieszych itd. Ustawiłem raz
    tak na szybko z 15 metrów przed pierwszym samochodem (dziewczyna
    leżała dalej) - pisk, dym, połamany... Trochę go poskładałem,
    ustawiłem kawałek dalej - poprawka. Doszedłem z nim jeszcze trochę
    dalej, po czym osobiście się ustawiłem tak w pół drogi i machałem
    jak coś jechało. To w końcu pomogło - trójkąt nie był ustawiany
    przez blondynkę i to nie blondynki go rozjechały parę razy
    w środku miasta, gdzie z rozsądku należałoby jechać ze 40km/h.
    No, ale to już nie pierwszy raz...

  • 22. Data: 2012-06-29 21:30:50
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Acha, czyli parkowanie na zatłoczonej autostradzie na środku pasa to żaden
    > problem a ten co widzi w tym coś nienormalnego jest kiepskim kierowcą.

    wiesz.. ja widzialem geniusza na 1 przed czestochowa od strony lodzi co
    sobie w tico zmienial kolo na lewym pasie....

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 23. Data: 2012-06-29 21:32:16
    Temat: Re: [pi?tkowo] Widz? widz?!!
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Ja tak miałem jak byłem młody i głupi.

    miales tak dzisiaj ?

  • 24. Data: 2012-06-29 22:08:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dykus wrote:
    > Witam,

    > A może to Ty jesteś zbyt głupi, aby nie wyobrazić sobie sytuacji, że
    > np. jechał, nagle zgasł mu silnik, ale prawy pas był na tyle zajęty,
    > że nie dał rady zjechać na pobocze? Naprawdę musisz od razu używać takich
    > epitetów? O ile tam w ogóle było pobocze - nie potrafię ocenić;
    > najpierw pas do skrętu w prawo, a później wjazd drogi z prawej...

    buachachacha....

    dobre doskonałe :)

  • 25. Data: 2012-06-29 22:09:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    AL wrote:

> [...]
    > trojkacie (tak jakby go nie bylo).
    > Wszyscy widzieli a on jeden nie - i nie byla to blondynka ;)

    a co miał zauwazyć jak gadał przez komórke i sie spieszył aby zdąrzyć do
    klienta przed 15:00.

  • 26. Data: 2012-06-29 22:34:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin marcin

    > miales tak dzisiaj ?

    Nie, obecnie jestem tylko młody. :>

  • 27. Data: 2012-06-29 23:08:37
    Od: "Arbiter" <_@_.pl>

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w > Komentarz z youtube:
    > "na litość - tosz to nie kobita prowadziła ale KOLEŚ.
    > 1) To jest w ROSJI - np wskazują na to blachy tego

    I tak to będzie. Klimat filmu jest ruski - gruzawik na poczatku, samochody
    etc. Poza tym radzieccy kierowcy mają najwięcej rejestatorów.Chłop
    prowadził - wicia czy tam coś podobnego

    pewnie filmik z yaplakal.com

  • 28. Data: 2012-06-29 23:10:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-06-2012 12:35, Agent pisze:
    > Acha, czyli parkowanie na zatłoczonej autostradzie na środku pasa to
    > żaden problem a ten co widzi w tym coś nienormalnego jest kiepskim
    > kierowcą.

    a TY co byś zrobił, gdyby na lewym czy środkowym pasie niemieckiej
    autostrady twój samochód zdechł, np. ukręciła by się półośka. Wyjdziesz
    i zaczniesz przepychać ręcznie?

    --
    Pozdr.

  • 29. Data: 2012-06-29 23:15:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-06-2012 11:21, J.F pisze:
    > Jak widac obok przejechalo kilkadziesiat pojazdow, a moze nawet tysiace
    > i jakos zaden chlop w niego nie przyp*.
    > Ile pan w niego nie przyp* - nie zgadne :-)
    > Tym niemniej ta za kierownica to musi blondynka :-)

    Umówmy się, samo WIDZĘ WIDZĘ świadczy o tym że samochód nie wyskoczył z
    zaskoczenia, tylko przyjebała w niego z własnej głupoty...

    --
    Pozdr.

  • 30. Data: 2012-06-29 23:18:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-29 23:15, DoQ pisze:

    > Umówmy się, samo WIDZĘ WIDZĘ świadczy o tym że samochód nie wyskoczył z
    > zaskoczenia, tylko przyjebała w niego z własnej głupoty...

    Tam nie było "WIDZĘ WIDZĘ" i nie prowadziła pojazdu kobieta, którą
    słychać i która nie mówi "WIDZĘ WIDZĘ"...