  • 11. Data: 2012-06-29 15:48:24
    Temat: Re: [pi?tkowo] Widz? widz?!!
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-29 15:38, J.F pisze:
    > ... i nawet predkosc, ktora wydawala mi sie za duza
    Prędkość to około 100km/h.

  • 12. Data: 2012-06-29 16:02:44
    Temat: Re: [piątkowo] Widzę widzę!!
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:
    > Witam,
    >
    > http://youtu.be/U336Q4xeTd0
    > Kobiety są ponoć najlepsze i opanowane za kółkiem...

    Ale to facet prowadzi a kobita mu zwraca uwagę.
    Nie widzę widzę, tylko Wice, Wice! A facet odpowiada "Cziewo ti?"
    Blachy ten stojący ma rosyjskie,

  • 13. Data: 2012-06-29 17:44:49
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-06-29 12:57, Budzik pisze:
    > Użytkownik Agent w...@o...eu ...

    > ale gdzie ten debil postawił trójkąt?

    moze i zbyt blisko.
    Ale ja z autopsji powiem, ze raz zostawilem trojkat ok 25m od auta (nie
    mojego, po prostu zatrzymalem sie i postawilem swoj trojkat bo kolega
    nie mial badz z emocji nie potrafil znalezc (kolizja).

    I co?
    Nie minelo 5 minut i mi jakis dupek w dostawczaku przejechal po tym
    trojkacie (tak jakby go nie bylo).
    Wszyscy widzieli a on jeden nie - i nie byla to blondynka ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 14. Data: 2012-06-29 17:48:56
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    DoQ wrote:
    > Witam,
    >
    > http://youtu.be/U336Q4xeTd0
    > Kobiety są ponoć najlepsze i opanowane za kółkiem...

    Miałem dzisiaj coś podobnego. Gość z przodu w ostatniej chwili zmienia
    pas a tu na samym środku autostrady zepsute auto.

  • 15. Data: 2012-06-29 18:05:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AL

    > Nie minelo 5 minut i mi jakis dupek w dostawczaku przejechal po tym
    > trojkacie (tak jakby go nie bylo).

    No i po to on jest, jak ktoś nie zauważy to się zorientuje jak przejdzie
    po trójkącie, a nie po Tobie.

  • 16. Data: 2012-06-29 18:06:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin chochlik_drukarski

    > Mia?em dzisiaj co? podobnego. Go?ae z przodu w ostatniej chwili zmienia
    > pas a tu na samym ?rodku autostrady zepsute auto.

    Ja tak miałem jak byłem młody i głupi. Wyskoczyłem zza ciężarówki na
    prawy pas z prędkością ok. 150 km/h, a tam stoi auto na awaryjnych
    (ciężarówka zasłaniała). Ale spokojnie ogarnąłem sytuację, bo nawet zaraz
    po zrobieniu prawka byłem mistrzem kierownicy. :>

  • 17. Data: 2012-06-29 18:15:29
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2012-06-29 15:40, kamil pisze:

    > Zatrzymał się tak nagle w miejscu, czy po prostu jadąc 120 poczuł, że
    > coś jest nie tak z samochodem, ale był zbyt głupi żeby odbić na pobocze?

    A może to Ty jesteś zbyt głupi, aby nie wyobrazić sobie sytuacji, że np.
    jechał, nagle zgasł mu silnik, ale prawy pas był na tyle zajęty, że nie
    dał rady zjechać na pobocze? Naprawdę musisz od razu używać takich epitetów?
    O ile tam w ogóle było pobocze - nie potrafię ocenić; najpierw pas do
    skrętu w prawo, a później wjazd drogi z prawej...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 18. Data: 2012-06-29 18:27:38
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-06-29 18:05, to pisze:
    > begin AL

    > No i po to on jest, jak ktoś nie zauważy to się zorientuje jak przejdzie
    > po trójkącie, a nie po Tobie.

    ale ja nie mam ze soba worka trojkatow.
    Tamten polamany juz nie spelnial swojej roli - a uszkodzone auto
    znajomego stalo nadal na jezdni.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 19. Data: 2012-06-29 18:57:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AL a...@s...tam ...

> [...]
    > trojkacie (tak jakby go nie bylo).
    > Wszyscy widzieli a on jeden nie - i nie byla to blondynka ;)

    i czego to dowodzi? Albo jakie wnioski na przyszłość?

  • 20. Data: 2012-06-29 19:40:34
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-06-29 18:57, Budzik pisze:
    > Użytkownik AL a...@s...tam ...

    > i czego to dowodzi? Albo jakie wnioski na przyszłość?

    ze nie tylko blondynki sa slepe ?

    --
    pozdr
    Adam (AL)