  • 1. Data: 2012-06-29 07:04:55
    Temat: [piątkowo] Widzę widzę!!
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://youtu.be/U336Q4xeTd0
    Kobiety są ponoć najlepsze i opanowane za kółkiem...

    --
    Pozdr.

  • 2. Data: 2012-06-29 08:09:25
    Temat: Re: [piątkowo] Widzę widzę!!
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > http://youtu.be/U336Q4xeTd0
    > Kobiety są ponoć najlepsze i opanowane za kółkiem...

    Można się śmiać że to tylko kobiety tak robią ale masa ludzi (a zwłaszcza
    mężczyzn) uważająca się za dobrych kierowców robi podobne błędy. Bo
    najgorsze to myśleć o sobie że się dobrze jeździ kiedy tak nie jest. Moim
    zdaniem swoje umiejętności można sprawdzić dopiero na jakiś symulatorach lub
    zamkniętych torach oraz "na żywo" w takich sytuacjach jak ta z filmu. Założę
    się że wtedy niejeden z nas przekonałby się że mu trochę brakuje do mistrza
    Polski.

  • 3. Data: 2012-06-29 11:21:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >sytuacjach jak ta z filmu. Założę się że wtedy niejeden z nas
    >przekonałby się że mu trochę brakuje do mistrza Polski.

    Hm, ten tego ... delikwent tam juz stal dluzsza chwile. Starczylo
    czasu co najmniej na wystawienie pacholka, a ze malo kto wozi taki w
    bagazniku, wiec podejrzewam ze to trwalo co najmniej kilkanascie
    minut.

    Jak widac obok przejechalo kilkadziesiat pojazdow, a moze nawet
    tysiace i jakos zaden chlop w niego nie przyp*.
    Ile pan w niego nie przyp* - nie zgadne :-)

    Tym niemniej ta za kierownica to musi blondynka :-)

    J.

  • 4. Data: 2012-06-29 12:35:34
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

> [...]
    > jakos zaden chlop w niego nie przyp*.
    > Ile pan w niego nie przyp* - nie zgadne :-)

    Acha, czyli parkowanie na zatłoczonej autostradzie na środku pasa to żaden
    problem a ten co widzi w tym coś nienormalnego jest kiepskim kierowcą.

  • 5. Data: 2012-06-29 12:57:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Agent w...@o...eu ...

    > Można się śmiać że to tylko kobiety tak robią ale masa ludzi (a
    > zwłaszcza mężczyzn) uważająca się za dobrych kierowców robi podobne
    > błędy.

    ale gdzie ten debil postawił trójkąt?

  • 6. Data: 2012-06-29 13:00:31
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-29 07:04, DoQ pisze:
    > http://youtu.be/U336Q4xeTd0
    > Kobiety są ponoć najlepsze i opanowane za kółkiem...

    Znam kilka, z którymi jeździć się nie boję, znam kilka z którymi nigdy
    nie wsiądę do samochodu, jeśli one prowadzą. Tylko czy to naprawdę
    kwestia płci? Identyczny podział byłbym w stanie przeprowadzić na
    znajomych osobnikach płci męskiej. Ta Pani nie powinna mieć po prostu PJ
    (nigdy). Tu przy ~100km/h (~28m/s) na 4 pasmowej drodze, gdzie jest
    gdzie uciekać wjeżdża w stojące auto, które widzi, widzi.

  • 7. Data: 2012-06-29 13:02:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent" napisał w wiadomości grup

    >Acha, czyli parkowanie na zatłoczonej autostradzie na środku pasa to
    >żaden problem a ten co widzi w tym coś nienormalnego jest kiepskim
    >kierowcą.

    No - jak widac na zalaczonym obrazku - nikomu nie sprawia problemu,
    tylko jednej blondi :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-06-29 13:44:52
    Od: "twistedme" <t...@o...pl>

    > No - jak widac na zalaczonym obrazku - nikomu nie sprawia problemu, tylko
    > jednej blondi :-)
    >
    > J.

    Komentarz z youtube:

    "na litość - tosz to nie kobita prowadziła ale KOLEŚ.
    1) To jest w ROSJI - np wskazują na to blachy tego zepsutego samochodu - są
    ROSYJSKIE
    2) Ona nie mówi - WIDZĘ ale mówi - WICIA -> Imię tego TYPA co prowadzi."

  • 9. Data: 2012-06-29 15:38:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Komentarz z youtube:
    >"na lito?ć - tosz to nie kobita prowadziła ale KOLE?.
    >1) To jest w ROSJI - np wskazuj? na to blachy tego zepsutego
    >samochodu - s? ROSYJSKIE
    >2) Ona nie mówi - WIDZĘ ale mówi - WICIA -> Imię tego TYPA co
    >prowadzi."

    No tak, to by wiele wyjasnialo - i ta piekna droge, i styl wypadku, i
    parkowanie na autostradzie - choc tego i u nas wykluczyc nie mozna, i
    nawet predkosc, ktora wydawala mi sie za duza :-(

    Na sluchawkach tego typa nawet dobrze slychac, ale podziwiam kto tam
    wypatrzyl rosyjskie numery :-)

    J.

  • 10. Data: 2012-06-29 15:40:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/06/2012 10:21, J.F wrote:
> [...]
    > co najmniej na wystawienie pacholka, a ze malo kto wozi taki w
    > bagazniku, wiec podejrzewam ze to trwalo co najmniej kilkanascie minut.

    Zatrzymał się tak nagle w miejscu, czy po prostu jadąc 120 poczuł, że
    coś jest nie tak z samochodem, ale był zbyt głupi żeby odbić na pobocze?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net