  • Data: 2018-04-27 15:31:58
    Temat: Re: [piątkowo] WSK 125
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 15:22:51 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Hm, czy fiat moze byc kultowy ... proponuje raczej dokupic druga
    > Multiple

    Multiple pewnie następną kupie bo 1,9jtd tyo silnik nie do zdarcia
    a i cała Multipla u mnie od 2013 bez poważniejszych awarii. Wygodna, ekonomiczna,
    małoawaryjna, brzydka.
    Tylko już w nowej budzie pewnie będzie po w starej trudno trafić przyzwoity
    egzemplarz ze względu nawiek.

    > i pare Alf :-)
    Alfy nigdy nie miałem- podobnież wszystkie mają w standardzie podgrzewana tylną szybę
    żeby pchającym zimno w łapy nie było;
    )

    > Ale to chyba najwyzszy czas zakonserwowac :-)

    Nie mam w zwyczaju jakiś konserwacji robić
    Szkoda mi czasu