  • 1. Data: 2011-09-11 10:02:58
    Temat: [piątkowo] Rosyjska terenówka - przejeżdża ludzi
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Ja bym tam się i tak nie kładł :-P

    -
    http://gadzetomania.pl/2011/05/24/rosyjska-terenowka
    -przejezdza-ludzi-lecz-nie-robi-im-krzywdy-wideo

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2011-09-11 10:50:41
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Z tego samego www powalilo mnie to:
    http://gadzetomania.pl/2011/09/08/40-najgorszych-sam
    ochodowych-fuszerek/samochodowe-fuszerki-1/top

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2011-09-11 10:54:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-09-2011 10:50, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,
    >
    > Z tego samego www powalilo mnie to:
    > http://gadzetomania.pl/2011/09/08/40-najgorszych-sam
    ochodowych-fuszerek/samochodowe-fuszerki-1/top

    O i wąż ogrodowy jest ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2011-09-11 12:16:53
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > O i wąż ogrodowy jest ;-)

    Nie ma z czego się śmiać. Z tej grupy dowiedziałem się, że to bardzo
    kreatywny sposób zastąpienia zniszczonej opony.

  • 5. Data: 2011-09-11 12:47:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-09-2011 12:16, to pisze:
    > Nie ma z czego się śmiać. Z tej grupy dowiedziałem się, że to bardzo
    > kreatywny sposób zastąpienia zniszczonej opony.

    Ba, a teraz wiem nawet że bateria łazienkowa doskonale zastępuje
    termostat :))

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-09-11 20:18:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ba, a teraz wiem nawet że bateria łazienkowa doskonale zastępuje termostat
    > :))

    IMHO to nie termostat a zawór ogrzewania...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 7. Data: 2011-09-11 20:19:38
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > IMHO to nie termostat a zawór ogrzewania...

    Climatronic ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 8. Data: 2011-09-11 20:56:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > IMHO to nie termostat a zawór ogrzewania...

    Też może być, ale strasznie grube te węże - no i do zaworu ogrzewania
    wystarczyłby raczej zwykły zawór (1 przelot) a nie bateria.

    Pozdrawiam
    Paweł