  • 11. Data: 2011-12-23 21:53:03
    Temat: Re: [piatkowo] Kup pan PJ
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Prawie w każdym miejscu paru nudziarzy wrzuca mnie do KF-a/ignoruje/
    > cokolwiek i jest przy tym święcie przekonanych, że robi to cała reszta.
    > Tymczasem jest dokładnie na odwrót. A że paru maruderów czy geriatrów nie
    > śmieci w okolicy moich postów, to tym lepiej. :-)

    Po prostu sami sie eliminuja, ale nie boj zapewniam cie, ze wszystko czytaja
    :)

    sz.

  • 12. Data: 2011-12-23 22:06:00
    Od: to <t...@x...abc>

    begin szufla

    > Po prostu sami sie eliminuja, ale nie boj zapewniam cie, ze wszystko
    > czytaja :)

    Najlepiej, jak najpierw wrzucą do KF-a, a potem dyskutują z cytatami
    moich wypowiedzi z postów innych osób. ;)

  • 13. Data: 2011-12-23 22:11:06
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Widać nic z tego!! Nie dość, że wykazał się uczciwą, obywatelską postawą
    > i wskazał przestępce-fałszerza to jeszcze będzie odpowiadał za
    > posługiwanie się fałszywymi dokumentami!! Czy to jest państwo prawa??

    Skandal! Jarosław by na pewno na to nie pozwolił!!! Ale czego się
    spodziewać po rządach Tuska?!

  • 14. Data: 2011-12-23 22:13:37
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Tego nie wiem, Roman na pewno też chce :))))

    Z tego co wiem on bardzo lubi czytać moje posty! ;)

  • 15. Data: 2011-12-23 22:14:57
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Najlepiej, jak najpierw wrzucą do KF-a, a potem dyskutują z cytatami
    > moich wypowiedzi z postów innych osób. ;)

    LOL :)

    sz.

  • 16. Data: 2011-12-23 22:26:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    > E tam, sporo osób dyskutuje z to - m.in nasz senior Artur Maśląg ;-)

    Ale jego też wielu ma w KF... Czasem w googlach widzę niezłe TWA w
    ZACIEKłej dyskusji i się cieszę, że ich tu nie widzę.

    > Tak, chcemy aby to forum tentniło rzyciem!!

    Chyba rzycią.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2011-12-23 23:07:47
    Od: to <t...@x...abc>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Ale jego też wielu ma w KF... Czasem w googlach widzę niezłe TWA w
    > ZACIEKłej dyskusji

    Hehe, szufla, miałeś rację. ;)

  • 18. Data: 2011-12-24 07:51:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Dec 2011, J.F wrote:

    0469,Kupil_falszywe_prawo_jazdy__Bylo_nie_takie__jak
    _chcial.html

    IMVHO zarzut wymieniony w gazecie jest bezsensowny - przecież on tego
    dokumentu NIE używał, skoro wniósł zastrzeżenia stwierdzające że
    nie nadaje się do użytku :P
    Podżeganie do wytworzenia fałszywki tak, używanie...nijak.

    Oczywiście mam na względzie, że autor tekstu mógł coś lekko
    przekręcić. Albo że zarzut jest khm... umyślnie nietrafiony,
    aby zwiększyć szanse dorwania internetowego "wytwórcy".

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2011-12-24 11:31:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-24 06:51:52 +0000, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    0469,Kupil_falszywe_prawo_jazdy__Bylo_nie_takie__jak
    _chcial.html

    IMVHO

    > zarzut wymieniony w gazecie jest bezsensowny

    Wiesz, po zamknięciu Nowego Dnia część pracowników została w koncernie.
    Teraz się z prasą bulwarową ścigają na tytuły (ktoś im powiedział, że
    tytuł przyciąga wzrok).

    > - przecież on tego
    > dokumentu NIE używał

    A w artykule napisali, że może używanie odpowiedzieć - na razie trwa
    ustalanie faktów - być może się posłużył, być może nie, na razie mamy
    tylko szczątkową informację i to zredagowaną, a nie raw data.
    :-)

    > Albo że zarzut jest khm... umyślnie nietrafiony,
    > aby zwiększyć szanse dorwania internetowego "wytwórcy".

    "...święta idą - zamknijmy go, żeby nie mataczył, a po świętach
    zabierzemy się za to porządnie..."

    ;)

    --
    Bydlę