  • 11. Data: 2010-08-03 16:46:56
    Temat: Re: [piątek 13tego] ERROR 404
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "m" <...@n...pq> wrote in message news:i3996s$277$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    >
    > Bądź uprzejmy pochwalić się o co chodzi w tym wątku ?

    http://yfrog.com/b9errorefj

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2010-08-03 17:48:40
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    http://yfrog.com/b9errorefj

    Dziękuję. Teraz wiem.

  • 13. Data: 2010-08-03 17:49:47
    Od: "m" <...@n...pq>

    >Taki spec od internetu, a nie potrafi przegladarki skonfigurowac?

    Nie widzę potrzeby tego zmieniać, by oglądać zbędne rzeczy.

  • 14. Data: 2010-08-03 21:55:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 3 Aug 2010 16:16:39 +0200, m napisał(a):

    > Co mam tam zobaczyć ? Standardowy tekst IE ?
    >
    > Sorry, we can't find "http://www.autokrupa.pl/onas.html". Please check the
    > spelling of the web address.

    Raczej Twojego proksiaka.

    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2010-08-04 08:15:20
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    J.F. rzecze:

    > A cos na witrynie prowadzi do takiego adresu, czy trzeba z googla ?

    A czy to istotne? Wystarczy, że ktoś będzie "z ręki" wpisywał
    (ktoś adres np. przez telefon dyktował) i mu się palec omsknie.

    > W czasach DOSa mozna sobie bylo ciekawie zdefiniowac prompt systemu ..

    Ciekawie, tzn. jak?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 16. Data: 2010-08-04 10:38:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid>
    napisał w wiadomości news:i3b0hn$2ir$1@news.onet.pl...
    > J.F. rzecze:
    > Ciekawie, tzn. jak?

    I co sie gapisz, idioto>

    Slucham Panie>

    Niestety - nie potrafie odszukac 10 najlepszych..

    J.

  • 17. Data: 2010-08-04 11:11:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 3 Aug 2010 13:56:20 +0200, J.F. napisał(a):

    > W czasach DOSa mozna sobie bylo ciekawie zdefiniowac prompt systemu
    > .. teraz tylko na unixach zostal :-)

    czyżby? no to chyba u mnie są wciąż czasy DOS, albo mam Unixa XP

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 18. Data: 2010-08-04 23:03:08
    Od: JanuSz <n...@n...com>

    J.F. pisze:

    > A cos na witrynie prowadzi do takiego adresu, czy trzeba z googla ?

    Odpowiednia konfiguracja serwera Apache'a, konkretnie wpis w pliku
    httpd.conf + odpowiadająca mu strona :)

    pzdr

  • 19. Data: 2010-08-05 07:03:06
    Temat: Re: [piątek 13tego] ERROR 404 [OT]
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    J.F. rzecze:

    > I co sie gapisz, idioto>
    >
    > Slucham Panie>

    C:\>prompt "$HSłucham, Panie"$H$G

    Słucham, Panie>ver

    Microsoft Windows XP [Wersja 5.1.2600]

    Słucham, Panie>prompt /?
    Zmienia tekst zgłoszenia programu cmd.exe.

    PROMPT [tekst]

    tekst Określa nowy tekst zgłoszenia.

    Tekst zgłoszenia może składać się ze zwykłych znaków i następujących kodów:

    $A & (znak ampersand)
    $B | (potok)
    $C ( (lewy nawias)
    $D bieżąca data
    $E kod escape (kod ASCII 27)
    $F ) (prawy nawias)
    $G > (znak większe niż)
    $H Znak Backspace (kasuje poprzedni znak)
    $L < (znak mniejsze niż)
    $N bieżący dysk
    $P bieżący dysk i ścieżka
    $Q = (znak równości)
    $S (spacja)
    $T bieżąca godzina
    $V numer wersji systemu Windows XP
    $_ powrót karetki i znak wysuwu wiersza
    $$ $ (znak dolara)

    Przy włączonych rozszerzeniach poleceń polecenie PROMPT obsługuje
    następujące dodatkowe sposoby formatowania znaków:

    $+ zero lub więcej znaków (+), w zależności od
    głębokości stosu katalogów polecenia PUSHD, jeden znak dla każdego
    poziomu umieszczonego na stosie.

    $M Wyświetla zdalną nazwę skojarzoną z literą bieżącego dysku
    lub pusty ciąg znaków, jeśli bieżący dysk nie jest
    dyskiem sieciowym.

    Słucham, Panie>

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 20. Data: 2010-08-06 08:56:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-04 23:03, JanuSz pisze:

    > Odpowiednia konfiguracja serwera Apache'a, konkretnie wpis w pliku
    > httpd.conf + odpowiadająca mu strona :)

    Obawiam się, że pytanie było o adres o-nas, a nie mechanizm
    przekierowania błędów na strony zdefiniowane przez administratora.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.