  • 1. Data: 2010-08-03 08:10:57
    Temat: [piątek 13tego] ERROR 404
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    http://www.autokrupa.pl/onas.html

    Ciekawe czy to pomysł właściciela serwisu samochodowego,
    czy raczej twórcy strony www. Ogólnie ciekawy sposób
    prezentacji błędu 404, czyli "nie znaleziono adresu".

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 2. Data: 2010-08-03 10:28:30
    Temat: Re: [piątek 13tego] ERROR 404
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.autokrupa.pl/onas.html
    >
    > Ciekawe czy to pomysł właściciela serwisu samochodowego,
    > czy raczej twórcy strony www. Ogólnie ciekawy sposób
    > prezentacji błędu 404, czyli "nie znaleziono adresu".

    Następny spec od Internetu?
    Jak ja lubię tych "wybitnych programistów"
    Wydaje się takiemu , że świat bez Internetu nie istnieje
    Zwykłemu uzytkownikowi towarów i usług na nic to nie jest potrzebne

    U mnie działa
    http://www.autokrupa.pl/o-nas.html

  • 3. Data: 2010-08-03 10:40:04
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Następny spec od Internetu?
    > Jak ja lubię tych "wybitnych programistów"

    malo bystry jestes:) przyjrzyj sie jeszcze raz

  • 4. Data: 2010-08-03 10:44:02
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "m" <...@n...pq> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wydaje się takiemu , że świat bez Internetu nie istnieje
    > Zwykłemu uzytkownikowi towarów i usług na nic to nie jest potrzebne

    BUHAHAHAHAHA :>

    --
    pozdrawiam
    kmls

  • 5. Data: 2010-08-03 10:48:04
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "m" <...@n...pq> wrote in message news:i38jvt$552$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Wydaje się takiemu , że świat bez Internetu nie istnieje
    > Zwykłemu uzytkownikowi towarów i usług na nic to nie jest potrzebne

    No tos sie popisal, specu od siedmiu bolesci..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-08-03 12:29:53
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Rychu rzecze:
    > http://www.autokrupa.pl/onas.html
    >
    > Ciekawe czy to pomysł właściciela serwisu samochodowego,
    > czy raczej twórcy strony www. Ogólnie ciekawy sposób
    > prezentacji błędu 404, czyli "nie znaleziono adresu".

    Pomysł stary i szeroko stosowany, a to konkretne
    "wykonanie" niestety po prostu chamskie w stosunku
    do przeglądających witrynkę.

    Dla porównania inne wypociny:

    http://www.greenpeace.org/poland/aqq-nie-ma-strony

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 7. Data: 2010-08-03 13:56:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid>
    napisał w wiadomości news:i38r31$oap$1@news.onet.pl...
    > Rychu rzecze:
    >>
    > Pomysł stary i szeroko stosowany, a to konkretne
    > "wykonanie" niestety po prostu chamskie w stosunku
    > do przeglądających witrynkę.

    A cos na witrynie prowadzi do takiego adresu, czy trzeba z googla ?

    > Dla porównania inne wypociny:
    > http://www.greenpeace.org/poland/aqq-nie-ma-strony

    http://www.man.lodz.pl/LISTY/POLIP/1997/04/0129.html

    W czasach DOSa mozna sobie bylo ciekawie zdefiniowac prompt systemu
    .. teraz tylko na unixach zostal :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-08-03 16:16:39
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i38kku$o8e$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > malo bystry jestes:) przyjrzyj sie jeszcze raz

    Co mam tam zobaczyć ? Standardowy tekst IE ?

    Sorry, we can't find "http://www.autokrupa.pl/onas.html". Please check the
    spelling of the web address.

    Try a new search:

    To disable the URL Error Redirection, go to the option page of your
    toolbar.

  • 9. Data: 2010-08-03 16:30:36
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    >No tos sie popisal, specu od siedmiu bolesci..

    Bądź uprzejmy pochwalić się o co chodzi w tym wątku ?

  • 10. Data: 2010-08-03 16:46:40
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "m" <...@n...pq> wrote in message news:i398cq$vnl$1@news.onet.pl...

> [...]
    > spelling of the web address.
    >
    > Try a new search:
    >

    > To disable the URL Error Redirection, go to the option page of your

    Taki spec od internetu, a nie potrafi przegladarki skonfigurowac?

    Pozdrawiam
    Kamil