  • 1. Data: 2010-04-26 16:19:01
    Temat: philips avent - jak rozebrac to badziewie
    Od: "JarekC" <j...@c...mysite.pl>

    podgrzewacz do do butelek dla dzieci. przestala mi sie swiecic lampka, nie
    wiem jak to rozebrac. robil to ktos juz kiedys?

  • 2. Data: 2010-04-26 19:11:46
    Temat: Re: philips avent - jak rozebrac to badziewie
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    JarekC wrote:
    > podgrzewacz do do butelek dla dzieci. przestala mi sie swiecic
    > lampka, nie wiem jak to rozebrac. robil to ktos juz kiedys?

    ja kilka lat temu ale przez mgłę pamiętam, że jest to proces powodujący
    nieodwracalne zniszczenia.
    nie powodują one niemozliwości używania ale traci na estetyce. ja
    wymieniałem bezpiecznik termiczny.
    jakis myk był z śrubami na dole, jakies zaślepki, widze to przez mgłę :(

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 3. Data: 2010-04-26 22:07:16
    Od: "bhk" <b...@u...onet.eu>

    Ja próbowałem.
    Nie da się tego rozebrać bez żadnej szkody. Od dołu są chyba 3 takie zgrzewy
    ala nity.
    Ja delikatnie wydłubałem kołnierze z tych nitów i wtedy denko odeszło.
    Po naprawie złożyłem całość i tylko delikatnie maznąłem na te nity jakimś
    klejem typu poksipol.
    Nie ma żadnych widocznych z wierzchu śladów.

    Pozdrawiam
    bhk

  • 4. Data: 2010-04-27 19:18:01
    Od: "JarekC" <j...@c...mysite.pl>

    Dzięki!

    Podczas mycia zalałem bebechy. Całe szczęście już wszystko wyschło i nie
    muszę rozbierać ;)))