  • 1. Data: 2009-10-04 10:18:49
    Temat: pentium czy celeron
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Składam z różnych trupów zebranych od znajomych komputer, który w
    zamierzeniu ma służyć komuś głównie jako odtwarzacz filmów i zdjęc na
    telewizorze lcd. Pomijając inne mniej ważne (dla sprawy) elementy, jak
    chłodzenie, dyski, pamięc, karta muz. i graf. padło w końcu na stareńką, ale
    najstabilniejszą kartę ASrock G Pro z p4 2000 MHz Nortwood z 512 KB
    podręcznej. Wszystko już chodzi i to w dodatku jak malina, ale mam też pod
    ręka nowszą, ale sprawiającą w swoim długim już życiu problemy płytę tej
    samej firmy o symbolu P4i65GV. Jest na niej zainstalowany celeron 2600 MHz
    (niestety nie wiem nic więcej na jego temat, oprócz tego, że jest sprawny).
    I tu dochodzimy do meritum. Niestety, nie mam czasu (ani ochoty)
    wymontowywać wszystkiego i sprawdzać parametry płyt, ale pomyśłałem, że
    może warto wymienić sam procesor. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że do tych
    zastosowań starczy i tamten, ale ponieważ reszta podzespołów pojdzie na
    złom, więc zawsze lepiej zostawić coś lepszego. Ciekawy jestem waszej
    opinii.

    Pozdrawiam.

    --
    LeP

  • 2. Data: 2009-10-04 12:13:35
    Temat: Re: pentium czy celeron
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Na 100% ten P IV bedzie wydajniejszy .

  • 3. Data: 2009-10-04 12:47:07
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LeP" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na złom, więc zawsze lepiej zostawić coś lepszego. Ciekawy jestem waszej

    Zostaw tego PIV bo jest wydajniejszy. I to juz Nort a nie Willa :)

  • 4. Data: 2009-10-04 12:58:20
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "games"
    > Na 100% ten P IV bedzie wydajniejszy .

    Użytkownik "Gamariel"
    > Zostaw tego PIV bo jest wydajniejszy. I to juz Nort a nie Willa :)

    Macie rację, tym bardziej, że dotarłem własnie do niego i okazało się, że ma
    niższe taktowanie niż myślałem:

    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/Ock08MUKjUXJk1Af
    NRia3w?authkey=Gv1sRgCNiB5NillOzFEQ&feat=directlink

    Dziękuję i pozdrawaim

    --
    LeP

  • 5. Data: 2009-10-04 15:28:21
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sun, 04 Oct 2009 12:18:49 +0200, LeP napisał(a):
    /..../
    Oczywiście zdaję sobie
    > sprawę, że do tych zastosowań starczy i tamten, ale ponieważ reszta
    > podzespołów pojdzie na złom, więc zawsze lepiej zostawić coś lepszego.
    > Ciekawy jestem waszej opinii.
    Eee możesz mi przekazać.
    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy