    From: "blur" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pendrive - sie zrobil ReadOnly
    Date: Tue, 11 Jan 2011 18:50:15 +0100

    ?Użytkownik "Padre" napisał w wiadomości grup

    Mój taki sam pendrive uszkodził się kilka dni temu więc ten wątek dał mi
    pewne nadzieje, zamiast rozbierać pendrive skorzystałem z polecanego
    programu ChipGenius który wykrył chipset Skymedi sk6211/sk6281 również
    stosowany w tych pendrive. Niestety żaden teoretycznie pasujący program
    nie chciał pendraka rozpoznac i naprawić. Po rozebraniu okazało się że
    chipset to naprawdę nie sk6211 tylko sss6677, do niego udało mi się
    znaleźć soft do testowania kości pamięci 3S_USB_OnCardSorting_V3.017 ten
    pędraka rozpoznał i testował kilka minut nie wykazując błędów flash. Co
    najdziwniejsze w czasie testu pendrive został sformatowany, jest znów
    sprawny tylko nie zgłasza się teraz jako Kingston Data Traveller ale
    jako UltraNet USB Flash Disc :) i co dziwne program ChipGenius zaczął
    prawidłowo rozpoznawać jego chipset czyli że poprzednie jego wskazanie
    nie było błędem programu tylko czym? tego akurat nie rozumiem.

    Pewnie zrobiłeś flash sterownika a pamięć jest dętka