  • 11. Data: 2014-10-08 16:08:23
    Temat: Re: pendrive
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    emteki, ładne i szybkie...

  • 12. Data: 2014-10-08 22:44:27
    Od: "Podmiot Liryczny" <u...@m...com>

    Użytkownik "platformowe głupki"
    > emteki, ładne i szybkie...

    Ładne, bo robione w eurolandzie (w tajnej manufakturze Tuska) oraz szybkie
    (bo rozprowadzane przez sieć sklepów Kaczyńskiego).
    Heh.

    --
    LP

  • 13. Data: 2014-10-08 22:57:42
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam emteka 8GB, ależ ma zapis, normalnie zapisuje w czasie rzeczywistym,
    nowsze modele już nie są takie szybkie...

  • 14. Data: 2014-10-09 08:53:22
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-10-08 15:41, Chris pisze:

    > Jak pisałem wcześniej, mam ten sam model i na razie odpukać sobie chwalę
    > bo nie ma z nim problemów jak z gumiakami.

    Dzięki. Czyli jednak Kingston :).
    Jeden Kingston Datatraveller mi się w domu uszkodził. W zasadzie to
    żonie. On jest wysuwany z obudowy i gdzieś w środku chyba puszczają
    jakieś luty z tego powodu, bo raz działa, raz nie, zależnie jak się nim
    porusza. Obecnie to już tak przeszkadza, że się nie nadaje do użytku,
    chociaż sama pamięc jest bez zarzutu.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 15. Data: 2014-10-09 09:02:31
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-09 08:53, GAD Zombie pisze:
> [...]
    > jakieś luty z tego powodu, bo raz działa, raz nie, zależnie jak się nim
    > porusza. Obecnie to już tak przeszkadza, że się nie nadaje do użytku,

    Akurat taki miałem pod ręką i cena była OK, jak bym nie miał ograniczeń
    to pewnie bym kupił SanDiska :) wcześniej miałem całego metalowego i ten
    był nie do zajebania ale szkoda że max pojemność to 4 albo 8GB :(

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2014-10-09 15:31:52
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    > Jak pisałem wcześniej, mam ten sam model i na razie odpukać sobie chwalę
    > bo nie ma z nim problemów jak z gumiakami.

    Rozumiem, że to taki:
    http://www.x-kom.pl/p/122478-pamiec-pendrive-usb-kin
    gston-64gb-datatraveler-ultimate-30-g3-usb-30-150mb-
    s.html
    ?

  • 17. Data: 2014-10-09 15:33:55
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-10-09 15:31, GAD Zombie pisze:

    > Rozumiem, że to taki:
    > http://www.x-kom.pl/p/122478-pamiec-pendrive-usb-kin
    gston-64gb-datatraveler-ultimate-30-g3-usb-30-150mb-
    s.html

    On ma zakrywaną wtyczkę. Możesz powiedzieć jak ona działa? Zasuwa się
    ją? Bo podobnie było w modelu, który u mnie się przez to przesuwanie
    właśnie zaczął psuć.

  • 18. Data: 2014-10-09 17:16:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "GAD Zombie" napisał w wiadomości grup
    > Dzięki. Czyli jednak Kingston :).

    Ja natomiast odradzam Kingston.

  • 19. Data: 2014-10-10 08:26:33
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-09 17:16, qwerty pisze:
    > Użytkownik "GAD Zombie" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ja natomiast odradzam Kingston.

    Ponieważ ?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 20. Data: 2014-10-10 08:30:23
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-09 15:33, GAD Zombie pisze:

> [...]
    >>

    > On ma zakrywaną wtyczkę. Możesz powiedzieć jak ona działa? Zasuwa się
    > ją? Bo podobnie było w modelu, który u mnie się przez to przesuwanie

    Noszę go w plecaku z kluczami i odpukać wszystko jest OK.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl