  • 11. Data: 2015-09-16 12:03:27
    Temat: Re: pecet na powietrzu
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    dyskusyjnych:mta2v0$cjo$...@d...me...

    > witam
    > mam taką potrzebę, aby zwykłego starego peceta postawić (uruchomionego)
    > pod wiatą.

    włóż do szczelnego akwarium (najlepiej same bebechy z zasilaczem) i zalej
    olejem

  • 12. Data: 2015-09-16 12:24:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-09-16 o 10:55, P03 pisze:

    > Tablet zamknięty w wodoodpornym worku lepiej spełni swoje zadanie.
    > A napewno dłużej popracuje. Tak podejrzewam.
    > http://www.dx.com/p/protective-pvc-waterproof-bag-fo
    r-11-6-tablet-pc-black-303097

    Wiesz o czym piszesz ?
    To podaj jaki tablet jest produkowany do ciągłej pracy ?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2015-09-16 12:25:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Sep 2015 10:22:35 +0200, Podmiot Liryczny napisał(a):

    > Zwłaszcza owady. Czy szanowny pan nie nie zaczytywał się onegdaj w
    > opowiadaniach o pilocie Pirxie (konkretnie "Test":)?

    I owszem :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 14. Data: 2015-09-16 12:27:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-09-16 o 10:07, Podmiot Liryczny pisze:

    > Nie skróci mu znacząco żywota kurz/pył, pioruny ani padający deszcz -
    > ale różnice temperatur i związana z tym kondensacja pary wodnej. Mówiąc
    > prosto - każdego ranka (a czasami i pod wieczór) osiądzie na nim rosa,
    > która będzie się skraplała. Przyśpieszy to korozję, o ile wcześniej nie
    > będzie zwarcia (bo woda i prąd się nie lubią;)

    Zapakujesz w odpowiedni pojemnik a dodatkowo do kompa jak i pojemnika
    włożysz środek absorbujący wilgoć. Trzeba go tylko co jakiś czas
    będzie wymieniać. No i nie stawiał bym na ziemi tylko powiesił
    pod dachem.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2015-09-16 13:21:05
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 15 września 2015 23:37:24 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > Bez klawiatury monitora drukarki i głośników. zasilanie i lan. Czy taki PC
    > będzie działał czy coś go zabije?

    Wsadź do środka termostat z grzałką (a najlepiej jeszcze
    z higrometrem), grzałka wystarczy ze 20W. Powinno hulać bez problemu.

    L.

  • 16. Data: 2015-09-16 13:50:58
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 2015-09-16 o 13:21, Lisciasty pisze:

    > Wsadź do środka termostat z grzałką (a najlepiej jeszcze
    > z higrometrem), grzałka wystarczy ze 20W. Powinno hulać bez problemu.

    Po co grzałka? Wystarczy karta radeon;)

    --
    LP PL

  • 17. Data: 2015-09-16 17:33:43
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-09-16 o 12:01, sandman pisze:

    > pomysł dobry, tylko przy temp. ok. -10 zaczną się problemy ;)

    Jakie? Te akwaria są wypełnione jakimś olejem mineralnym, najwyżej
    zgęstnieje ale chłodzić to co trzeba będzie nadal.

  • 18. Data: 2015-09-16 19:50:11
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces ToMasz <t...@p...fm.com.pl> zwrócił błąd:
> [...]
    > nie będzie przeszkadzać bo będzie stał (w zasadzie wisiał) w cieniu. Bez
    > klawiatury monitora drukarki i głośników. zasilanie i lan. Czy taki PC

    Jeśli jest stary, to może nie jest wrażliwy, ale mój pecet z roku 2008
    ostatnio miał problemy z powodu kurzu. Zaczął się zawieszać bardzo
    nieprzyjemnie, jakby padł mostek południowy (czyli chipset od obsługi
    dysków twardych). Okazało się, że problemy spowodował nowy rodzaj kurzu.
    Nie wiem skąd się to wzięło, ale przez lata taki kurz nie osiadał w
    okolicy.

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.

  • 19. Data: 2015-09-16 22:57:19
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...com>

    W dniu 2015-09-16 o 19:50, Saiko Kila pisze:

    > Okazało się, że problemy spowodował nowy rodzaj kurzu.
    > Nie wiem skąd się to wzięło, ale przez lata taki kurz nie osiadał w
    > okolicy.

    Sporo nowych ludzi w okolicy, to i pył podróżny nowy;)

    LP

  • 20. Data: 2015-09-16 23:05:05
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.09.2015 o 05:47, Jacek pisze:

    > Nie jak deszcz pada, tylko zawsze, gdy temperatura spadnie poniżej
    > punktu rosy. Jest to zjawisko, o którym uczy się w szkole średniej.
    nie uczą. może kiedyś uczyli, ale tak za 30 lat temu

    > A co do meritum, to o ile ten pecet będzie cały czas na chodzie to
    > powinien wytrzymać.
    > Jacek

    Zapewnie mu dowolne wymagane warunki pracy. ale wątpię żeby grzałka była
    potrzebna, jak on będzie "łykał" 100W non stop. mogę najwyżej ocieplić
    obudowę...
    Zalać go olejem nie zaleje, bo to fajnie wygląda w 1 dniu. co będie z
    olejem za rok?

    ToMasz