  • Data: 2019-09-25 02:18:32
    Temat: Re: pcb
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > umieć wszystkie inne! U ludzi tego nie ma, każdy musi uczyć się całkiem
    > indywidualnie.

    To jest rzeczywiście ciekawe. Nie wykluczałbym dokonania przez taką
    "inteligencję maszynową" jakiegoś odkrycia istotnego.
    Tyle, że najpierw ktoś odpowiednio mądry musiałby wybrać zasoby i zasady
    "tworzenia".

    To jest trochę problem zbliżony do prób z automatycznym komponowaniem
    muzyki. Niby zasady są dość proste, jest od cholery materiału do uczenia
    itp. Czyli jakby prosto. A jak dotąd nie widziałem niczego
    "skomponowanego przez maszynę" co by przekraczało średnio zdolnego
    amatora. Chyba najlepsze jakie słyszałem to to

    https://www.youtube.com/watch?v=HAfLCTRuh7U

    Niby poprawnie, niby coś się dzieje - ale czegoś w tym brakuje. Jakiegoś
    "ducha" który by się unosił nad utworem. Ale z drugiej strony powyższy
    przykład z 2017 jest o niebo lepszy niż te jeszcze sprzed paru lat. Tu
    już bym słuchając i nie będąc uprzedzonym się nabrał, że to człowiek.
    Nie jakiś artysta natchniony - ale niezły rzemieślnik powiedzmy, co to
    robi soundtracki pod zamówienie.

    Ale wszystko przed nami. Obyś miał rację - chyba czym prędzej tym lepiej ?