-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pasy ruchu wyznaczone a nie wyznaczone...
Date: Fri, 08 Jul 2011 12:39:23 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <iv6mos$asd$1@inews.gazeta.pl>
References: <iv6fd9$gpj$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 46.28.241.74
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1310121564 11149 46.28.241.74 (8 Jul 2011 10:39:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jul 2011 10:39:24 +0000 (UTC)
X-User: andrzej_lawa
In-Reply-To: <iv6fd9$gpj$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
SUSE/3.1.10 Thunderbird/3.1.10
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2383135
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08.07.2011 10:36, komar pisze:
> Witam,
> jest sobie droga jednokierunkowa na której wyznaczone są dwa pasy ruchu.
> Jeden z tych dwóch pasów (prawy) jest na tyle szeroki, że często tworzą
> się z niego dwa pasy (czyli po jezdni jadą trzy rzędy samochodów a
> wyznaczone są tylko 2 pasy). Czy w takim wypadku można traktować prawy
> pas jako podzielony na dwa pasy ruchu ze wszystkimi konsekwencjami tego
> (zakaz wyprzedzania z prawej,
Chyba raczej dopuszczenie wyprzedzania z prawej, hmm?
Bo zakaz jest ogólny, za to dopuszczenie wyprzedzania z prawej zależy od
liczby _wyznaczonych_ pasów.
> konieczność sygnalizacji zmiany pasa ruchu
Uwaga formalna: sygnalizować należy ZAMIAR zmiany, a nie samą zmianę.
Zatem jeśli jeździsz sobie zygzakiem po szerokim pasie, to zachodzi
podejrzenie, że albo nie panujesz nad pojazdem (pijany?) albo zamierzasz
pas ruchu zmienić (inaczej powinieneś jechać tym prawym pasem możliwie
blisko prawej krawędzi).
> itd.) czyli, że jezdnia ma formalnie 3 pasy ruchu?
Wyznaczone ma dwa.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.07.11 17:28 Shrek
- 08.07.11 19:24 Tomasz Pyra
- 11.07.11 16:02 J.F
- 11.07.11 16:04 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=