  • 1. Data: 2009-04-06 16:32:18
    Temat: pastylki dallas
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy Ktoś się orientuje gdzie można zakupić czyste pastylki
    Dallas do zaprogramowania do imobilajzerów?

  • 2. Data: 2009-04-06 16:56:09
    Temat: Re: pastylki dallas
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Nie ma chyba "czystych" ;-) Każda pastylka ma swój unikalny numer i możesz
    jedną pastylkę przypisać do 100 immobilisierów.

    Dallasa ma chyba WG Elektronik.

    PC

  • 3. Data: 2009-04-20 23:19:18
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma chyba "czystych" ;-) Każda pastylka ma swój unikalny numer i możesz
    > jedną pastylkę przypisać do 100 immobilisierów.
    >
    > Dallasa ma chyba WG Elektronik.
    >
    > PC

    tme tez ma

  • 4. Data: 2009-04-21 06:03:01
    Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    To w takim rzaie co siedzi w pastylkach do kluczyków samochodowych?
    Gość na podstawie starego kluczyka zaprogramował pastylkę do nowego.
    (skoda felicja).

  • 5. Data: 2009-04-21 21:51:21
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    zbyszek pisze:

    > To w takim rzaie co siedzi w pastylkach do kluczyków samochodowych?

    Od pastylek rozwiązania samochodowe już dawno odeszły, w kluczyku teraz
    najczęściej zatapia się transponder radiowy. Popatrz na ofertę choćby
    Texas Instruments.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2009-04-22 21:30:24
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 21.04.2009 Adam Dybkowski <a...@4...pl> napisał/a:

    > Od pastylek rozwiązania samochodowe już dawno odeszły, w kluczyku teraz
    > najczęściej zatapia się transponder radiowy. Popatrz na ofertę choćby
    > Texas Instruments.

    A zna ktoś alternatywę do gniazdka ibuttona? Może być bez diody na 2
    kabelkach, byle nie po 16-20zł/sztukę. Może ktoś produkuje taniej,
    w końcu to kawałki blaszek. Albo zna ktoś jakiś działający substutut
    do wkręcenia w plasikowa obudowę?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 7. Data: 2009-04-23 21:35:03
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > A zna ktoś alternatywę do gniazdka ibuttona? Może być bez diody na 2
    > kabelkach, byle nie po 16-20zł/sztukę. Może ktoś produkuje taniej,

    Do wyboru do koloru:
    http://www.demiurg.pl/czytniki.html

    --
    Adam Dybkowski