  • 31. Data: 2010-05-31 13:25:24
    Temat: Re: [ot] passat
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-05-31 13:16, LEPEK pisze:

    > Piszesz poważnie, czy się nabijasz? Bo wstawiłeś emotikona...
    > Ja pytam jak najbardziej poważnie.

    "N/A or n/a is a common abbreviation for Not Applicable or Not
    Available" Wiki

  • 32. Data: 2010-05-31 13:27:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    LEPEK wrote:

    > Piszesz poważnie, czy się nabijasz? Bo wstawiłeś emotikona... Ja pytam
    > jak najbardziej poważnie.

    Poważnie.

  • 33. Data: 2010-05-31 14:02:44
    Temat: Re: passat
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-05-30 22:00, megrims pisze:

    > Zagazowane M5? Świat się kończy. ML55AMG'a zagazowanego
    > widziałem - również porażka.
    > Jak ktoś kupuje M5 to powinno byc go stać na benzynę.
    >
    > Chociaż ja się już niczemu nie dziwie: do salonu Porsche
    > przychodzą ludzie i pytają o gaz do Cayenne.
    >
    > Jak bym jakieś swoje auto zagazował, to by się żona ze
    > mną rozwiodła.

    Pogratulować żony.

    LPG jest paliwem jak każde inne. Czy gdyby wyprodukowano samochód na
    wodę to też byłby to "obciach"?

  • 34. Data: 2010-05-31 17:50:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    paranoix wrote:

    > LPG jest paliwem jak każde inne. Czy gdyby wyprodukowano samochód na
    > wodę to też byłby to "obciach"?

    Samochód fabrycznie przystosowany do LPG to nie "obciach", ale pakowanie
    jakichś butli i wężyków do auta przystosowanego do jazdy na benzynie jest
    cokolwiek komiczne. Można to jeszcze zrozumieć, jeśli chodzi o starego
    poldona czy inną nubirę, ale do normalnego auta?

  • 35. Data: 2010-05-31 18:03:49
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Na to pytanie NIE DA SIĘ sensownie odpowiedzieć, bo to po prostu zależy,
    > a w silniku doładowanym zależy jeszcze bardziej niż w N/A.

    Ale raczej rzadko który z tych silników kończy żywot przed upływem realnych
    400 tysięcy kilometrów. Zwłaszcza, że turbina daje małe ciśnienie, to nie
    bardzo ma co ten silnik zabić.

    > Odpowiedz, chętnie posłucham.

    j.w.

    Jurand.

  • 36. Data: 2010-05-31 18:08:26
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja miałem w Zafirze 1.8. Pompę w zbiorniku wymieniałem po 8000, 17000 i
    > 23000km od założenia instalacji. Koszt pompy 300-450zł. Objeździłem z 10
    > gazowników. Kombinowali z filtrami, siateczkami - wszytko na nic. W jednym
    > byli zgodni - ten typ tak ma. Sprzedałem auto końcem 2008r właśnie przez
    > tą instalacje.

    To jakiś kibel tam miałeś, a nie pompę, albo filtr zrobiony z papieru
    toaletowego... Zrobiłem samochodem z taką instalacją c.a. 60 tysięcy km. NIC
    NIGDY się w niej nie zepsuło. Klient, który kupił ode mnie samochód, dzwonił
    do mnie jakoś rok później z drobnym pytaniem i przy okazji zapytałem go o
    instalację - ZERO problemów. To była najlepsza instalacja gazowa, jaką
    miałem kiedykolwiek w samochodzie.

    Jurand.

  • 37. Data: 2010-05-31 18:36:08
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-05-31 18:08, Jurand pisze:

> [...]
    > zapytałem go o instalację - ZERO problemów. To była najlepsza instalacja
    > gazowa, jaką miałem kiedykolwiek w samochodzie.

    Ja miałem instalacje JTG. Aż strach było tankować. Znalazłem jedną
    stacje BP na której w miarę długo bezawaryjnie tankowałem. Przez 50k
    wymieniałem 2 wtryski i 3 razy pompę. Zarówno wtryski jak i pompy
    wymieniałem we własnym zakresie - gwarant odmówił wymiany z racji
    kiepskiej jakości paliwa (mam to gdzieś na piśmie, mogę zamieścić skany).

  • 38. Data: 2010-05-31 18:44:12
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > własnym zakresie - gwarant odmówił wymiany z racji kiepskiej jakości
    > paliwa (mam to gdzieś na piśmie, mogę zamieścić skany).

    Eeee to ja miałem oryginalną holenderską instalację bodajże Vialle.

    Jurand.

  • 39. Data: 2010-05-31 20:09:50
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-05-31 12:39, kamil pisze:

    (ciach)

    > Jak ktos czytuje newsy, powinien trolla potrafic poznac..

    Jak mam jednoznaczne poglądy w sprawie gazowania auta, to
    od razu troll?

    I mam prawo nie lubić gazu w aucie.

    pozdrawiam

  • 40. Data: 2010-05-31 20:13:37
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-05-31 12:37, komar pisze:

    > logika typowego wiejskiego kmiotka.
    tylko wyzywać od kmiotków potrafisz?

    > albo co gorsza o diesla w w/w...
    To akurat, że porsche zrobiło Cayenne albo Panamere, to tylko
    dlatego, że to wymusił rynek. I to samo z dieslem. Gdyby w
    to nie poszli, to pewnie już by Porsche nie było.

    > gratuluję żony.
    A to niby z jakiego powodu?