  • 21. Data: 2010-05-31 09:27:04
    Temat: Re: passat
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jurand wrote:

    > Próbowałeś zrobić sobie taki eksperyment kiedyś - jeśli nie masz nic
    > sensownego do powiedzenia, to nic nie mówić?

    Ależ to jest bardzo sensowna odpowiedź. Po prostu jej nie zrozumiałeś.
    Odpowiem więc prościej, specjalnie dla Ciebie -- "na głupie pytanie,
    głupia odpowiedź".

  • 22. Data: 2010-05-31 10:17:22
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Ależ to jest bardzo sensowna odpowiedź. Po prostu jej nie zrozumiałeś.
    > Odpowiem więc prościej, specjalnie dla Ciebie -- "na głupie pytanie,
    > głupia odpowiedź".

    Nie wiem co jest głupiego w pytaniu: Ile wytrzymuje silnik Passata 1.8T. Bo
    ja mogę Ci na to pytanie postarać się sensownie odpowiedzieć. Natomiast
    odpowiadanie "cztery gile" informuje, że albo nie masz pojęcia o tym silniku
    ale chcesz zaistnieć, albo żona Cię bije i chcesz się wyżyć przed
    komputerem, albo lubisz sobie po prostu potrollować.

    Jurand.

  • 23. Data: 2010-05-31 10:24:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jurand wrote:

    > Nie wiem co jest głupiego w pytaniu: Ile wytrzymuje silnik Passata 1.8T.

    Na to pytanie NIE DA SIĘ sensownie odpowiedzieć, bo to po prostu zależy,
    a w silniku doładowanym zależy jeszcze bardziej niż w N/A.

    > Bo ja mogę Ci na to pytanie postarać się sensownie odpowiedzieć.

    Odpowiedz, chętnie posłucham.

  • 24. Data: 2010-05-31 11:22:23
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mirek pisze:
    > Pali tyle ile ma palić. Spr. w danych producenta.

    Jasne na pewno są w 100% wiarygodne ;d

    > Gaz opłaca sie założyć do kuchenki gazowej a nie do samochodu na benzyne.

    Gaz opłaca się montować gdy do takich wniosków dochodzi właściciel, a
    bzdury na temat kuchenek gazowych zachowaj dla swoich rodziców, jak nie
    masz nic do powiedzenia to po prostu nic nie pisz, frajdę Ci sprawia
    pisanie dla samego pisania?

    --
    krzysiek82

  • 25. Data: 2010-05-31 11:31:59
    Temat: Re: [ot] passat
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    to pisze:

    > a w silniku doładowanym zależy jeszcze bardziej niż w N/A.

    Od czego pochodzi skrót n/a?
    Oczywiście domyślam się, co on oznacza - interesuje mnie jego rozwinięcie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 26. Data: 2010-05-31 11:42:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    LEPEK wrote:

    > Od czego pochodzi skrót n/a?
    > Oczywiście domyślam się, co on oznacza - interesuje mnie jego
    > rozwinięcie.

    Naturally aspirated. ;)

  • 27. Data: 2010-05-31 12:19:35
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-05-30 23:45, Jurand pisze:

    > Ciekawe rzeczy waść prawisz... Miałeś kiedyś taką instalację we własnym
    > aucie?
    >
    > Jurand.

    Ja miałem w Zafirze 1.8. Pompę w zbiorniku wymieniałem po 8000, 17000 i
    23000km od założenia instalacji. Koszt pompy 300-450zł. Objeździłem z 10
    gazowników. Kombinowali z filtrami, siateczkami - wszytko na nic. W
    jednym byli zgodni - ten typ tak ma. Sprzedałem auto końcem 2008r
    właśnie przez tą instalacje.

    Pozdrawiam
    Miecio

  • 28. Data: 2010-05-31 12:37:42
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-05-30 22:00, megrims pisze:
    > Jak ktoś kupuje M5 to powinno byc go stać na benzynę.

    logika typowego wiejskiego kmiotka.

    > Chociaż ja się już niczemu nie dziwie: do salonu Porsche
    > przychodzą ludzie i pytają o gaz do Cayenne.

    albo co gorsza o diesla w w/w...

    > Jak bym jakieś swoje auto zagazował, to by się żona ze
    > mną rozwiodła.

    gratuluję żony.

  • 29. Data: 2010-05-31 12:39:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "megrims" <m...@i...pl> wrote in message

    > Zagazowane M5? Świat się kończy. ML55AMG'a zagazowanego
    > widziałem - również porażka.
    > Jak ktoś kupuje M5 to powinno byc go stać na benzynę.

    Jak ktos czytuje newsy, powinien trolla potrafic poznac..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 30. Data: 2010-05-31 13:16:36
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    to pisze:

    > Naturally aspirated. ;)

    Piszesz poważnie, czy się nabijasz? Bo wstawiłeś emotikona...
    Ja pytam jak najbardziej poważnie.

    Pozdr,