  • 11. Data: 2010-05-30 23:01:51
    Temat: Re: passat
    Od: CUT <C...@C...pl>

    > Co Ty nie powiesz? A do ostatniej M5 BMW samo założyło gaz. Pojeździli,
    > potestowali, wrzucili na hamownię i stwierdzili, że auto jeździ
    > świetnie. A do tego legitymuje się wyższą mocą niż miało na benzynie,
    > bez instalacji. :P

    tak, instalacja wtrysku gazu LPG w stanie ciekłym która do 10 cylindrów
    kosztuje pow. 9000zł (ok 12000) i przy polskim gazie niewiele się nada
    (chyba, że wprowadzili już jakieś super nowe filtry)

  • 12. Data: 2010-05-30 23:04:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-05-30 22:57, Robert Rędziak pisze:

    > Jesteś pewien, że to nie ACe Sznycel?

    Sznycel wpakował do M3 e90. Do M5-tki ztcp zrobiła to fabryka. Sam chyba
    nawet kiedyś linka do artykułu dawałem. Spróbuję wygooglać.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-05-30 23:19:31
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 30 May 2010 23:04:43 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    <e...@3...lp> wrote:

    > Sznycel wpakował do M3 e90.

    Wsadzili S85 do trójki:

    http://www.autoblog.com/2007/11/17/ac-schnitzer-gp3-
    10-natural-gas-powered-3-series-hits-318-km-h/

    r.
    _____________

  • 14. Data: 2010-05-30 23:45:48
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał w wiadomości

    > tak, instalacja wtrysku gazu LPG w stanie ciekłym która do 10 cylindrów
    > kosztuje pow. 9000zł (ok 12000) i przy polskim gazie niewiele się nada
    > (chyba, że wprowadzili już jakieś super nowe filtry)

    Ciekawe rzeczy waść prawisz... Miałeś kiedyś taką instalację we własnym
    aucie?

    Jurand.

  • 15. Data: 2010-05-31 00:29:37
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Darek <1...@w...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Zastanawiam się nad kupnem
    > Mam pytanie ile wytrzymuje silnik VW passat 1.8T bezyna
    > Ile to pali?
    > CZy opłaca się założyć gaz do silnika z prebiegiem 250kkm

    ile silnik wytrzymuje nie wiem ;)
    czy się opłaca..., w renault czy lanciach nie ma znaczenia taki przebieg,
    zazwyczaj nawet świec nie trzeba wymieniać.
    Choć ostatnio widziałem wyjątek - i w renówce ktoś zrobił koło 200kkm
    na jednych świecach - a tam trzeba silnik wyjąć od spodu żeby je wymienić ;)

    co do opłacalności... hmm ??!? ja bym do takiego zakładał taki gaz za 1.5k
    "zwrócił by się" w 7..9 tygodni.
    aha tam T pisze ;) to nie wiem brał bym 2.5 czy ile tam jest bez T ;)

    pozdrawiam.

  • 16. Data: 2010-05-31 01:27:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    CUT wrote:

    > Zmień ksyfke na Bartas_zagazowane_M5 skoro " ujmy na honorze to nie
    > przynosi"

    Proponuję bardziej zwięzłe: Bartas_M5_LPG ;)

  • 17. Data: 2010-05-31 01:31:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    Darek wrote:

    > Mam pytanie ile wytrzymuje silnik VW passat 1.8T bezyna

    Cztery gile.

    > Ile to pali?

    Jak wyżej.

    > CZy opłaca się założyć gaz do silnika z prebiegiem 250kkm

    A co za problem wziąć w rękę kalkulator i sobie policzyć?

  • 18. Data: 2010-05-31 08:02:29
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "mirek" <a...@S...com> napisał w wiadomości

    > Pali tyle ile ma palić. Spr. w danych producenta.
    >
    > Gaz opłaca sie założyć do kuchenki gazowej a nie do samochodu na benzyne.

    Powiedział co wiedział.
    Ten silnik doskonale współpracuje z instalacjami gazowymi. Po części z
    powodu osobnych cewek na każdym cylindrze, co eliminuje możliwości
    wystąpienia przebić "na kablach" i ew. nierównej pracy silnika. A jeśli dla
    Ciebie różnica 2 PLN / 4.5 PLN za litr paliwa to jest oszczędność, którą
    można pominąć - to zazdroszczę dochodów ;)

    Jurand.

  • 19. Data: 2010-05-31 08:03:27
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Cztery gile.

    > Jak wyżej.

    > A co za problem wziąć w rękę kalkulator i sobie policzyć?

    Próbowałeś zrobić sobie taki eksperyment kiedyś - jeśli nie masz nic
    sensownego do powiedzenia, to nic nie mówić?

    Jurand.

  • 20. Data: 2010-05-31 08:09:34
    Od: "kubelt" <k...@t...pl>

    > Mam pytanie ile wytrzymuje silnik VW passat 1.8T bezyna

    zalezy, na to pytanie nikt ci nie odpowie. Moj przejechal 200 kkm w tym 100
    kkm z chipem i krzywda mu sie nie dziala. Moze powoli uszczelniacze w
    turbinie zaczely puszczac.

    > Ile to pali?

    zalezy, zakres byl jakos 8-16 l

    > CZy opłaca się założyć gaz do silnika z prebiegiem 250kkm

    Pojecia nie mam, ja tam bylem wrogiem LPG.

    kubelt