  • 31. Data: 2010-04-23 15:33:28
    Temat: Re: pasmo za free w TP dla dostawcow tresci
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > a na wsiach
    > plon zbiera Netia ze swoim BSA + reszty dopelniaja dobrze sobie tam
    > radzacy roznej masci WISP (ktorzy juz tez coraz czesciej maja inne lacza
    > niz z TP).

    I potem ludzie na wsiach sobie pluja w brode, bo okazuje sie ze
    zaoszczedzili kilka zlotych na abonamencie, a jakosc obslugi w Netii jest o
    wiele gorsza niz w TP i jakosc uslugi wcale nie taka wspaniala i potem
    wracaja z powrotem do TP. Wiec z tym twierdzeniem o zbieraniem plonow bym
    sie mocno sprzeczal.

  • 32. Data: 2010-04-23 15:48:08
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik ttt napisał:

> [...]
    > wiele gorsza niz w TP i jakosc uslugi wcale nie taka wspaniala i potem
    > wracaja z powrotem do TP. Wiec z tym twierdzeniem o zbieraniem plonow bym

    Oj zbiera, zbiera, marketing Netii mocno atakuje telefonicznie i ludzie
    daja sie skusic. A pozniej umowa trzyma przez 2 lata...
    Nie twierdze, ze Netia jest lepsza od TP, tylko widze co sie dzieje.

  • 33. Data: 2010-04-24 11:46:07
    Od: "Bartosz Bartczak" <l...@a...skasuj_to.pl>

    genialne - ciąc ich sesje do 16kbit ;)

  • 34. Data: 2010-04-26 12:03:10
    Od: "Zboj" <z...@m...dot.pl>

    > Obecnie to nasza-klasa juz od okolo miesiaca udowadnia, ze krajowy
    > styk z TP wcale nie jest potrzebny do szczescia ;)

    Coś w tym jest. ;-)

    3. kat-r1.tpnet.pl 0.0% 11
    2.0 2.2 1.9 2.9 0.3
    4. tengige0-7-4-0.ffttr1.FrankfurtAmMain.opentransit.ne
    t 0.0% 10
    22.1 29.1 22.1 87.7 20.6
    tengige0-12-4-0.ffttr1.FrankfurtAmMain.opentransit.n
    et
    tengige0-3-0-7.ffttr1.FrankfurtAmMain.opentransit.ne
    5. 62.156.138.249 0.0% 10
    29.1 26.4 22.2 54.4 10.1
    6. waw-sa2-i.WAW.PL.NET.DTAG.DE 0.0% 10
    42.8 43.0 42.8 43.4 0.2
    7. 80.156.160.18 0.0% 10
    47.3 48.8 47.3 59.4 3.7
    8. nasza-klasa.pl 0.0% 10
    47.3 50.1 46.7 67.8 6.8

    A jest np. via PLIX.

    Pozdrawiam,

    --
    ---
    Zboj (Piotr Marciniak)

  • 35. Data: 2010-05-07 17:53:12
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-04-23 17:48, DK pisze:
    > Oj zbiera, zbiera, marketing Netii mocno atakuje telefonicznie i ludzie
    > daja sie skusic. A pozniej umowa trzyma przez 2 lata...
    > Nie twierdze, ze Netia jest lepsza od TP, tylko widze co sie dzieje.
    Trudno o gorszą obsługę niż w Netii. Nawet jak dzwonią by kogoś namówić
    do siebie to potrafią być uszczypliwi, żeby nie powiedzieć hamowaci. Dla
    mnie NEtia długo pozostanie masakrą jeśli chodzi o detalicznego klienta.
    Znajomy ma od nich łącze dla dużej firmy to już lepiej, ale też umowy
    nie przedłuży.

  • 36. Data: 2010-05-15 09:31:47
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 16 Apr 2010 19:26:27 +0200, Jan Wideł
    <jwnews@_NOSPAM_debian.maszyna.pl> wrote:

    >Sieci akademickie to chyba jeden z wiekszych kontentow p2p.

    bo przynajmiej tam nikt nie tnie uploadu tak jak to robią kablówki czy
    ADSLowcy...

  • 37. Data: 2010-05-15 10:33:04
    Od: Jan Wideł <jwnews@_NOSPAM_debian.maszyna.pl>

    Dnia 2010-05-15, o godz. 11:31:47
    futszaK <f...@g...com> napisał(a):

    > bo przynajmiej tam nikt nie tnie uploadu tak jak to robią kablówki czy
    > ADSLowcy...
    ADSLowcy nie robią tego przez złośliwość, sama technologia wymusza
    asymetryczność łącza.

    --
    Poz,
    Jasiek

  • 38. Data: 2010-05-15 11:14:27
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 15 May 2010 12:33:04 +0200, Jan Wideł

    kablówki również

  • 39. Data: 2010-05-19 11:50:05
    Od: SBKch <n...@n...pl>

    On 15.05.2010 13:14, futszaK wrote:

    > kabl?wki r?wnie?

    ale nie aż taką jak robią - np 64Mb DL, 2Mb UL ...