  • 21. Data: 2010-04-22 16:38:14
    Temat: Re: pasmo za free w TP dla dostawcow tresci
    Od: Tomek <t...@-...pl>

    Mariusz wrote:

    > To jest stary pomysł. Po raz pierwszy pojawił się w okolicach 2003, może
    > nawet wcześniej. Tylko że w praktyce nigdy nie wypalił, bo ponad połowa
    > dużych operatorów zawsze okazywała się "łamistrajkami". Mało tego,
    > czasem próbowała podebrać klientów tym, którzy zdecydowali się na protest...

    - userzy neo to odbiorcy reklamy, zmniejsza sie zasieg, zmniejsza sie kasa..
    - czesto tp kupuje reklame u dostawcow tresci - znowu mniejsza kasa..

    pomysl bardzo kuszacy, imho wystarczylyby 3-4 portale + allegro i tp
    mialaby problem ale chyba nierealne do zrealizowania teraz..

  • 22. Data: 2010-04-22 17:08:12
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Bartosz Bartczak wrote:

    > TP S.A. może się nie przejmie, ale pomysł czy ktoś kupi od nich łacze na
    > którym większośc poprtali by nie działała bo byłaby ulokowana u innych
    > operatorów.

    To jest zwyczajnie nie realne.

    Przychody dostawców treści są w dużym uogólnieniu wprost proporcjonalne do
    użytkowników . Jak odetną 35-40% użytkowników to o podobną sumę mniejszy
    będzie przychód. Tymczasem stosunek kosztu utrzymania łącza z TP do
    wszystkich pozostałych jest znacznie mniejszy.

  • 23. Data: 2010-04-22 17:09:16
    Od: "Wiesław Żurek ...::: zVID :::..." <a...@z...net>

    W dniu 2010-04-22 18:38, Tomek pisze:

> [...]
    >
    > pomysl bardzo kuszacy, imho wystarczylyby 3-4 portale + allegro i tp
    > mialaby problem ale chyba nierealne do zrealizowania teraz..

    Kuszące... a może zamiast odcinać TPSA raczej sesje do ciąć 16 kbit per
    IP. Skoro nie płacą a wręcz przeciwnie żądają kasy za to by ich klienci
    mieli dostęp do portali to by wyraźnie mogło by zaboleć.

  • 24. Data: 2010-04-22 22:29:20
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com napisał:

> [...]
    > będzie przychód. Tymczasem stosunek kosztu utrzymania łącza z TP do
    > wszystkich pozostałych jest znacznie mniejszy.

    Jest jakies wiarygodne zrodlo tych 35-40%? Wydaje mi sie ta liczba dosc
    przesadzona jak na czas obecny, czyli kwiecien 2010r.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2010-04-23 08:12:09
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    DK wrote:

    > Jest jakies wiarygodne zrodlo tych 35-40%? Wydaje mi sie ta liczba dosc
    > przesadzona jak na czas obecny, czyli kwiecien 2010r.

    U mnie na wykresach też to wygląda na ok. 40%, więc tak jest. Tym
    bardziej, że na wioskach często neostrada jest jedyną opcją. Udział tpsa
    w ruchu spada, ale bardzo powoli.

    wer

  • 26. Data: 2010-04-23 09:23:03
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    b...@n...pl pisze:

    > U mnie na wykresach też to wygląda na ok. 40%, więc tak jest. Tym
    > bardziej, że na wioskach często neostrada jest jedyną opcją. Udział tpsa
    > w ruchu spada, ale bardzo powoli.
    >
    > wer

    Potwierdzam. Także u nas 30-40% ruchu idzie do TP.

    --
    Sławek Lipowski

  • 27. Data: 2010-04-23 10:49:22
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-04-23 11:23, Sławek Lipowski wrote:

    > Potwierdzam. Także u nas 30-40% ruchu idzie do TP.

    Opublikowane wczoraj dane tepsy za Q1 mówią o 42,3%. Rok wcześniej było
    39,7%.

  • 28. Data: 2010-04-23 10:50:56
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-04-23 11:23, Sławek Lipowski wrote:

    > Potwierdzam. Także u nas 30-40% ruchu idzie do TP.

    Opublikowane wczoraj dane tepsy za Q1 mówią o 46,1%. Rok wcześniej było
    49,5%.

  • 29. Data: 2010-04-23 11:06:08
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik Sławek Lipowski napisał:

    > Potwierdzam. Także u nas 30-40% ruchu idzie do TP.

    Skoro tak piszecie to nie mam powodu nie wierzyc, choc dziwie sie, bo z
    moich obserwacji wynika, ze miasta juz dawno opanowali inni, a na wsiach
    plon zbiera Netia ze swoim BSA + reszty dopelniaja dobrze sobie tam
    radzacy roznej masci WISP (ktorzy juz tez coraz czesciej maja inne lacza
    niz z TP).

    pozdr.

  • 30. Data: 2010-04-23 13:35:55
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik maximus napisał:

    > Pamiętacie sprawę kurnika ?

    Obecnie to nasza-klasa juz od okolo miesiaca udowadnia, ze krajowy
    styk z TP wcale nie jest potrzebny do szczescia ;)

    pozdr.