  • Data: 2010-05-07 17:53:12
    Temat: Re: pasmo za free w TP dla dostawcow tresci
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-23 17:48, DK pisze:
    > Oj zbiera, zbiera, marketing Netii mocno atakuje telefonicznie i ludzie
    > daja sie skusic. A pozniej umowa trzyma przez 2 lata...
    > Nie twierdze, ze Netia jest lepsza od TP, tylko widze co sie dzieje.
    Trudno o gorszą obsługę niż w Netii. Nawet jak dzwonią by kogoś namówić
    do siebie to potrafią być uszczypliwi, żeby nie powiedzieć hamowaci. Dla
    mnie NEtia długo pozostanie masakrą jeśli chodzi o detalicznego klienta.
    Znajomy ma od nich łącze dla dużej firmy to już lepiej, ale też umowy
    nie przedłuży.