  • Data: 2017-11-11 15:25:27
    Temat: Re: paski led - wątpliwości do do efektywności energetycznej
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Glowna wada paskow to IMO "kot w worku" - nikt sie nie pochwali jakie
    > diody zamontowali, jakie maja parametry, tylko sie chwala przewaga
    > diod 3528 nad 2835 :-)
    > A jak sie pochwala, to chinskie lumeny sie objawia :-)
    temat: Nieśmiertelne diody.
    data: 02-11-2016
    autor ToMasz
    poszukajcie sobie. mój serwer (eternal se....) nie udostępnia juz tego
    postu, wiec nie podam lepszego linka

    ToMasz

    Ps od mniej wiecej tamtego czasu, albo i dłuższego na ponad 1000diod w
    domu kilka padło. czyli znacznie mniej niż 1 procent. dużo, około 10%
    padło przy zasilaniu z 230v. mimo że powinno działać i napiecie pracy
    jest nawet niższe niż 12V na pasek, diody dostają takiej czarnej kropki
    w środku struktury, więc to na bank rozwalenie w wyniku za wysokiego
    napięcia a nie przegrzania.