  • 1. Data: 2010-06-16 13:13:59
    Temat: pas napedowy do HD jakiej firmy
    Od: Odys <o...@t...pl>

    jak w temacie, szukam pasa napedowego do HD tylko nie wiem jakiej
    firmy wybrac.
    Gates, Panther, Dayco..
    Zastanawiam się nad kupnem i nie wiem gdzie i jaki kupić na ebay jest
    tego masa ale chcaiłbym usłyszec jakieś konstruktywne wypowiedzi moze,
    ktoś ma jakies doswiadczenie...

    Odys
    ---
    XLH 883 ( Grupa Lublin)

  • 2. Data: 2010-06-16 18:47:45
    Temat: Re: pas napedowy do HD jakiej firmy
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-16 15:13, Odys pisze:

    > Gates, Panther, Dayco..

    OEM HD jest od Gatesa a Panthera produkuje Dayco. Wszystkie maja podobna
    jakosc.

    > Zastanawiam się nad kupnem i nie wiem gdzie i jaki kupić na ebay jest
    > tego masa ale chcaiłbym usłyszec jakieś konstruktywne wypowiedzi moze,
    > ktoś ma jakies doswiadczenie...

    Kup taki zeby pasowal.

    BTW. Co sie stalo z oryginalem ze chcesz wymieniac ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-06-17 08:26:59
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > BTW. Co sie stalo z oryginalem ze chcesz wymieniac ?

    urwałem go na światłach.. nie wiem jak poprzedni wałaściciel jezdził
    ale urwał sie przy 30 tyś z hakiem.

    Kupię Gatesa.