  • 21. Data: 2005-08-18 18:51:40
    Temat: Re: partnernask.pl
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Hali napisał(a):
    > Znaczy, nie masz w ogóle do czynienia z nazwą i tak przypadkiem coś do Ciebie
    > poszło? Nie chce mi się wierzyć...

    Nie mam z nimi w ogóle do czynienia, aczkolwiek, nie wykluczone, że ktoś
    kiedyś (np. współpracownik) wypełniał jakieś formularze w nazwie.
    Dlatego pisałem o ludzkiej rzeczy, jaką jest zapominanie. Odsyłam do
    mojego pierwszego postu w tym wątku.

    > Po drugie - folder przyszedł na osobę prywatną czy na firmę?

    Doczytałem resztę postów w wątku. Wydawało mi się, że to bez różnicy
    (wobec przytoczonej powyżej ustawy). Najwidoczniej myliłem się (na firmę).

  • 22. Data: 2005-08-19 11:01:56
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Hali napisał:

    > Ale on chyba dostał ten folder pocztą tradycyjną, taką ze znaczkiem i kopertą...

    Przepraszam. CHyba okularów nie załozyłem do czytania ;-P

    M.